اختصاص ۲ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شادگان

خورنا: سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان از اختصاص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان، به منظور کاستن مشکلات این مجموعه خبر داد.

محمد اسماعیل مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در شهرستان شادگان به نتایج خوبی رسیدیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در جلسه مذکور مقرر شد که به منظور کاهش مشکلات شبکه بهداشت و درمان شادگان، مبلغی به این شبکه اختصاص داده شود تا مردم این شهرستان با دغدغه کمتری پیگیر مسائل درمانی خود باشند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با اعلام مبلغ اختصاص یافته برای شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این شبکه کمک شده که از این مبلغ، ۵۰۰ میلیون ریال برای تعمیرات بیمارستان شهید معرفی این شهرستان در نظر گفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مبلغ در نظر گرفته شده، یک میلیارد به تجهیز بیمارستان شهید معرفی و یک میلیارد دیگر نیز به بدهی‌های این شبکه اختصاص یافته است.

مطلق در ادامه به دیگر اقدامات مصوب شده در آخرین جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره و تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد که مبلغ ۲ میلیارد ریال نیز با توجه به اولویت‌ها تخصیص و مشکلات شبکه بهداشت و درمان ماهشهر رفع شود.