امام جمعه شوشتر: حفظ حجاب و عفاف در جامعه ضروری است

خورنا: امام جمعه شوشتر گفت: حفظ حجاب و عفاف در جامعه ضروری است و باید با تمام توان از عفاف در جامعه دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار کرد: امروز سالروز حمله وحشیانه رضاخان به متحصنین مسجد گوهرشاد مشهد به کشف حجاب است و باید این روز را گرامی داشت.

وی افزود: افرادی در مسجد گوهرشاد به دلیل حفاظت از حجاب و عفاف به خاک و خون کشیده شده‌اند و باید این استقامت و حفاظت از ارزش‌های والای اسلامی مدنظر همه مردم جامعه باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید حفاظت از حجاب و عفاف در جامعه بر اساس قانون انجام شود، تاکید کرد: زمانی که از دستگاه‌های نظامی و انتظامی در این باره پرسش می‌شود مشکل اساسی را نبود قانون در این باره اعلام می‌کنند که در این باره باید مجلس شورای اسلامی تلاشی مضاعف کند.

وی با اشاره به اینکه مردم از روزه‌خواری در جامعه دلخور می‌شوند، تاکید کرد: مردم از روزه‌خواری در جامعه بسیار ناراحت می‌شوند و باید متولیان در این زمینه تلاشی جدی کنند.

سلیمانی افزود: مردم انتظار دارند که متولیان در این بخش تلاشی جدی و شبانه روزی داشته باشند تا مظاهر روزه‌خواری در جامعه کاهش یابد و با افراد در این باره برخورد شود.

سلیمانی افزود: ماه رمضان ماه فرصت‌های طلایی در بخشش و غفران است و باید کوشید تا از همه توان برای جلوگیری ارتکاب به گناه استفاده کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر گفت: در ماه رمضان ترک گناه می‌تواند اصلی‌ترین برنامه عرفانی و شرعی باشد و در این باره باید بسیار تذکر دهیم.