نماینده دزفول از آغاز پیگیری‌ها برای اتصال دزفول به راه‌آهن کشور خبر داد

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از آغاز پیگیری‌ها برای اتصال شهرستان دزفول به خط راه‌آهن کشوری خبر داد و گفت: در این زمینه پیگیری‌های زیادی انجام شده است.

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: شهرستان دزفول نیازمند راه‌آهن ریلی است و برای اتصال به خط سراسری نیازمند مساعدت هستیم.

وی گفت: با تلاش فراوان به دنبال توسعه زیرساخت‌های شهرستان دزفول هستم و از نظر حمل و نقل زمینی وهوایی پیگیری‌های ویژه‌ای انجام داده شده و رایزنی‌های خوبی با وزرای مربوطه صورت گرفته وخوشبختانه در بحث هوایی دزفول باداشتن پروزاهای روزانه موفق بوده است.

پاپی در ادامه افزود دربحث ریلی جلسات مکری با وزیر راه شهرسازی داشته و به علت نزدیکی به خط اندیمشک بحث کارشناسی در حال بررسی است و درحال توجیه اقتصادی این طرح از زوایای دیگر با وزرای مربوطه هستم و نتیجه‌های خوبی دربرداشته و بزودی نتیجه آن را اعلام خواهم کرد.

*مسئولان دزفول کوتاهی می‌کنند

پاپی زاده درباره معطل ماندن خواهر خواندگی دزفول و شهر صور لبنان گفت : بحث خواهرخواندگی درهمه استان‌ها و شهرها وجود دارد و موضوع خواهرخواندگی یک زمینه تعاملات بین دو شهر و کشور ایجادمی‌کند.

نماینده مردم دزفول درمجلس گفت :وجود خواهر خواندگی بین دوشهرموجب تعاملات اجتماعی وفرهنگی واقتصادی نسبت به گذشته شود ولی در این باره اقدامی درخور شان و نام بزرگ این اتفاق نیافتاده است.

وی درادامه افزود: درزمینه خواهرخواندگی دزفول وشهرصورلبنان دنبال این هستیم که ازاین فرصت بیشتراستفاده کنیم اما متاسفانه مسئولان مربوطه دراین زمینه قدری کم کار کرده وباید فعال‌تر شوند.

پاپی‌زاده درادامه افزود: درزمینه گردشگری و میراث فرهنگی، متولیان و اداراه میراث فرهنگی باید فعالیت بیشترکنند و در زمینه فرهنگی بین صور و دزفول اداره ارشاد کم کاری کرده است و باید تلاش بیشترتوسط همه مسولان مربوطه شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • يه ماهشهري شمالي گفتي و كردي كبابم كاش طلسم چندسالۀ راه آهن سراسري ماهشهر ميشكست.... مسئولين غفلت زده ماهشهر كجاييد؟