زمان درخواست انتقال، مهمانی و تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی

خورنا: زمان ثبت درخواست های دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهمانی ، انتقال و تغییر رشته در نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۲-۹۳ از ابتدای مرداد آغاز می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ معاون سنجش ، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: ثبت درخواست های مهمانی و انتقال دانشجویان تا ۲۰ مرداد و زمان دریافت درخواست های آنها برای تغییر رشته و یا انتقال توأم با تغییر رشته تا ۱۲ مرداد است.

علی صدر گفت: ثبت این درخواست ها برای دانشجویان ورودی پس از مهر ۹۰ فقط از طریق سامانه جامع آموزشی این دانشگاه به نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir انجام می شود و دانشجویان ورودی قبل از مهر ۹۰ نیز باید برای دریافت فرم های مربوط به ثبت درخواست خود به نشانی اینترنتی www.uast.ac.ir/amozesh ، مراجعه کنند.

دیماه؛ پذیرش دو دوره جدید در دانشگاه علمی کاربردی

پذیرش دوره های مهندسی فناوری ارشد و کارشناسی حرفه‌ای ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی از دی ماه آغاز می شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود:‌ این زمان بر اساس مصوبات جدید شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین شده است و نام نویسی در این دوره ها از طریق پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی  www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

برزویی با اشاره به تصویب شدن چند رشته دو  دوره جدید این دانشگاه گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد رشته مهندسی فناوری ارشد «طراحی و ساخت سیستم‌های انتقال قدرت خودرو» در مرکز آموزش علمی کاربردی نیرو محرکه و رشته مهندسی فناوری ارشد «بهینه‌سازی و طراحی موتورهای دیزلی» در مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولید موتورهای دیزل ایران ـ ایدم موافقت کرده است.

وی گفت: این شورا همچنین ایجاد رشته مهندسی فناوری ارشد «طراحی و ساخت مکانیزم ایمنی آسانسور» در مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت آسانسورسازی دماوند و رشته مهندسی فناوری ارشد «رشته‌های فرآوری، تبدیل و ذخیره‌سازی گاز» در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را تصویب کرد.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی نام نویسی اینترنتی برای پذیرش بدون آزمون برگزیدگان علمی در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته این دانشگاه که از ۱۷ تیر آغاز شده است تا ۲۳ تیر ادامه دارد.

متقاضیان برای آگاهی از شرایط و ضوابط شرکت در این دوره ها باید دفترچه راهنمای شرکت در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی علمی کاربردی سال۹۲ این دانشگاه را از سامانه اداره کل سنجش و آزمون به نشانی اینترنتی www.uast.ac.ir/sanjesh_azmoon دریافت و مطالعه کنند.