نماینده ماهشهر: طرح‌های آبرسانی خوزستان نیازمند تامین اعتبار است

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندرامام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های آبرسانی استان بیش از پیش نیازمند تامین اعتبار است.

حبیب آغاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: استان خوزستان با وجود برخورداری از رودخانه‌های عظیم جراحی، کارون، مارون و زهره متاسفانه با مشکل آب آشامیدنی روبه‌رو است.

وی افزود: متاسفانه زدن سد در بالا دست رودخانه‌ها مشکل آب این استان را با مشکلات جدی‌تری چون شوری مواجه کرده است.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندرامام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی غدیر و محرم در استان تصریح کرد: طرح‌های آبرسانی در خوزستان به خوبی اجرایی نشده است و بیش از پیش نیازمند تامین اعتبار هستند.

وی گفت: در این راستا سه جلسه‌ای که با وزیر نیرو و استاندار خوزستان جلساتی برگزار کرده، تامین آب شرب مردم استان در دستور کار قرار گرفته است.

*بی‌توجهی مدیران سازمان آب و برق خوزستان

آغاجری عنوان کرد: بی‌توجهی مدیران سازمان آب و برق خوزستان مشکلات آب را در شهرهای مختلف استان چند برابر کرده است.

وی با بیان اینکه از مسئولان استانی می‌خواهیم که با تعامل مضاعف مشکل آب مردم را رفع کنند، افزود: آب شرب هندیجان و روستاهای این منطقه که از سد آسک تامین می‌شود با مشکلاتی مواجه بوده و نیازمند جذب اعتبار است.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندرامام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با توجه مضاعف مسئولان استانی و جذب اعتبارات بتوان مشکل دیرینه آب استان خوزستان را حل کرد.