شهردار اهواز در خصوص برگزاری زودهنگام مناقصات پاسخگو باشد

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهردار اهواز می‌خواهد زودتر از موعد مقرر قراردادهای قبلی را بسته و به صورت غیر تخصصی با همان پیمانکاران، مجددا قرارداد جدید امضا کند.

احمد باورساد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با وجود این که قراردادهای خدمات شهری مکانیزه قبلی هنوز به پایان نرسیده است شهردار اهواز با عجله و قبل از آغاز کار شورا به دنبال منعقد کردن قراردادهای جدید است.

وی با بیان این که شهردار اهواز باید در این خصوص پاسخگو باشد، افزود: با انجام این کار، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای شهر عملا با قراردادهایی مواجه می‌شوند که از قبل و به مدت چهار سال بسته شده است و دیگر نمی‌توانند کاری انجام دهند.

*باید پیمانکاران بیشتری وارد عرصه رقابت شوند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: چند پیمانکار آورده‌اند و می‌خواهند هشت منطقه اهواز را برای ارائه خدمات شهری به این افراد واگذار کنند و این در حالی است که باید تعداد بیشتری پیمانکار وارد رقابت شوند تا این رقابت باعث کاهش مبلغ پیشنهادی و جلوگیری از ضایع شدن حقوق شهروندان اهوازی شود.

وی ادامه داد: شهردار اهواز در واقع می‌خواهد زودتر از موعد مقرر قراردادهای قبلی را بسته و به صورت غیر تخصصی با همان پیمانکاران، مجددا قرارداد جدید امضا کند.

*شهردار دستور برگزاری مناقصه را صادر کرده است

باورساد خاطرنشان کرد: با وجود این که خدمات شهری یکی از ارکان اصلی شهرداری‌هاست و نیاز به کار تخصصی دارد به واقع شهردار کلانشهر اهواز چه هدفی از برگزاری زود هنگام مناقصات بزرگ چهار ساله امور خدمات شهری دارد؟

وی با بیان این که قرارداد خدمات شهری منطقه شش اهواز، یکم اسفندماه سال‌جاری به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: پایان قرارداد خدمات شهری مناطق چهار و هفت اهواز یکم خردادماه سال آینده است، همچنین قرارداد خدمات شهری منطقه سه اهواز یکم فروردین ماه سال ۹۳ به پایان می‌رسد و در این شرایط شهردار دستور برگزاری مناقصه را صادر کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پایان عنوان کرد: قرارداد خدمات شهری مناطق یک و دو اهواز در دی ماه و بهمن ماه سال جاری به پایان می‌رسد.