تعامل مسئولان و نخبگان در راستای محرومیت‌زدایی از شادگان

خورنا: فرماندار شادگان خواستار تعامل مضاعف میان مسئولان و نخبگان در راستای محرومیت‌زدایی از این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ساماندهی امور جوانان که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شادگان یکی از مهمترین شهرستان‌های استان است که با داشتن جوانان فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای سطح فعالیت‌ سازمان‌های مردم نهاد و غیردولتی در سطح کشور ایفا کند.

وی نقش جوانان را در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مؤثر دانست و افزود: تعامل میان مسئولان و نخبگان جوان شهرستان می‌تواند در زمینه محرومیت زدایی این شهرستان نقش به سزایی داشته باشد.

نشاط جوانی بر جامعه حاکم شود

وی اضافه کرد: با مشارکت دادن جوانان در امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و مسائل دیگر در قالب سازمان‌های مردم نهاد، خودباوری و اعتماد به نفس جوانان برای حضور در عرصه‌های مهمتر جامعه تقویت خواهد شد.

فرماندار شادگان عنوان کرد: کشوری که اکثریت آن را جوانان تشکیل می‌دهند باید نشاط جوانی بر آن حاکم باشد.

وی با اشاره براینکه در اداره کشور نباید میدان از نشاط جوانی خالی باشد، گفت: خصوصیت جوانی، نوگرایی، شجاعت در حرکت و تصمیم گیری است و اگر اینها از جامعه گرفته شود، سرعت رشد و توسعه جامعه کند خواهد شد.

سنواتی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه در پیشبرد امور کشور باید در حضور تأثیرگذار و قوی جوانان باشد تا چرخه رو به تعالی کشور بیشتر از پیش به حرکت درآید.