ارتقای دانشگاه آزاد واحد دزفول به رتبه جامع در دستور کار قرار دارد

خورنا: رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول گفت: ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به رتبه جامع تا پیش از شروع ترم آینده در دستور کار قرار دارد.

” کریم رضا دوست ” در آیین تودیع و معارفه رییس دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی دزفول افزود: با اجرای فرایند کامل و دقیق ارتقای واحد به رتبه جامع شاهد شکوفایی علمی شهرستان دزفول خواهیم بود.

وی ، ارتقای دانشگاه آزاد واحد دزفول به رتبه جامع را در پیشرفت دانشگاه ، شهرستان ، استان و کشور موثر دانست و گفت: این مهم در سایه همدلی ، هم پیمانی و تلاش شبانه روزی مدیران محقق می شود.

رضا دوست همچنین پیروزی اخیر تیم ملی والیبال را تبریک گفت و افزود: پیروزی و افتخار آفرینی جوانان ایران اسلامی در میادین ورزشی و پیشرفت های علمی پژوهشی در حوزه های گوناگون مایه امید بخشی ملت اسلامی است.

وی ، سهم بالای اساتید دانشگاه در کسب موفقیت های علمی ، تولید علم و اثر گذاری آن بر استقلال کشور را یادآور شد و اظهار داشت: دانشکده فنی و مهندسی دزفول دارای ظرفیتی جوان و عظیم است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

در این آیین، طی حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول ، ˈ محسن چگین ˈ به سمت ریاست دانشکده فنی و مهندسی (خواجه نصیرالدین طوسی) منصوب و از تلاش های”بهروز باغبان زاده ” تقدیر بعمل آمد.

باغبان زاده طی حکمی جداگانه از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول به سمت ریاست دانشکده علوم پایه منصوب شد.