رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر: خودم را آتش هم بزنم فایده‌ای ندارد

خورنا: رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر گفت: تلاش زیادی برای حمایت مسئولان ماهشهر از تیم بسکتبال صنایع انجام داده‌ام اما خودم را آتش هم بزنم، فایده‌ای ندارد.
به گزارش خورنا، سعید قنواتیان درمورد شرایط تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی اظهار داشت: در آخرین جلسه شورای راهبردی پتروشیمی که اوایل سال گذشته برگزار شد مدیران شرکت‌های حاضر در ماهشهر اعلام کردند که دیگر بودجه‌ای را برای تیم‌داری پرداخت نخواهند کرد و از همنی جا بود که مشکلات آغاز شد.

وی ادامه داد: من هم به عنوان رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر این موضوع را از طریق فرماندار و نماینده مجلس ماهشهر پیگیری کردم و طوماری را هم در این مورد جمع کرده‌ایم. در این مورد من از نظر شخصیتی بسیار متضرر شدم و برای ماندن این تیم خودزنی می‌کنم.

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر عنوان کرد: نماینده مجلس و فرماندار هم قول دادند این موضوع را پیگیری کنند و با شورای شهر نیز صحبت‌هایی را انجام دادیم که راهی برای فعالیت تیم بسکتبال پیدا کنند و مدیران شرکت‌های پتروشیمی را متقاعد کنند که نگاه‌ ویژه‌ای به بسکتبال داشته و حمایت کنند.

قنواتیان با اشاره به اینکه همه ثروت شهرستان در دست شرکت‌ها است و اسپانسر دیگری وجود ندارد، گفت: بسکتبال در ماهشهر علاقمندان زیادی دارد و تماشاگران زیادی هنگام بازی در لیگ برتر از مسابقات دیدن می‌کنند. با این حساب باید تفکرات مدیران تغییر کند.

وی با تاکید بر اینکه با عدم حمایت از این تیم جوانان زیادی برای ادامه ورزش انگیزه خود را از دست می‌دهند، گفت: تلاش زیادی برای حمایت از تیم انجام داده‌ام و حتی اگر خودم را هم آتش بزنم فایده‌ای ندارد. باید افراد دیگری هم این موضوع را پیگیری کنند و رسانه‌ها می‌توانند نقش بزرگی برای حضور صنایع پتروشیمی در بسکتبال داشته باشند.