رییس امور ورزش بانوان هندیجان: ورزش بانوان در خوزستان راکد است

خورنا: ورزش بانوان هندیجان علرغم برخورداری از کمترین امکانات ورزشی با سعی و تلاش در خور تحسین، حرکت و سرعت بیشتری یافته است و توانسته علاقمندان زیادی را بسوی خود جلب کند و با فعال شدن در رشته های مختلف در مسابقات استانی نیز خودی نشان دهد.

برای آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات ورزش بانوان یونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا با حلیمه شکاری مسئول امور ورزش بانوان به گفتگو نشسته است.

حلیمه شکاری با اشاره به اهمیت ورزش بانوان به شرح فعالیت چشم گیر بانوان در رشته های مختلف پرداخت و اظهار داشت: مهمترین برنامه ریزی ما در سالجاری اولویت قائل شدن بر روی ورزش نونهالان و نوجوانان است و سعی کرده ایم برای توسعه و فعالیتهای ورزشی با تلاش و پیگیریهای مداوم فعالیتهای ورزش بانوان هندیجان را در رشته های مختلف فعال تر کنیم.

وی ادامه داد: در رشته های ورزشی والیبال، فوتسال، ژیمناستیک، ایروبیک و آمادگی جسمانی با جذب علاقمندان به این رشته ها و استفاده از مربیان کاردان و مجرب امید است اثرات ثمربخش آن را در مسابقات استانی شاهد باشیم.

شکاری افزود: در ورزش ژیمناستیک حدود هفتاد نونهال و نوجوان زیرنظر مربیان خود خانمها فاطمه جعفری، شایسته موسوی مقدم، فاطمه مستطاب و توران قنواتی نژاد آموزشهای لازم را فرا می گیرند. در رشته والیبال به مربیگری اکرم چاروسایی و در رشته فوتسال خانم حیاتی همگی برای بالا بربدن سطح کیفی و حضور در شایسته در مسابقات استانی خود را مهیا می کنند.

رییس امور ورزش بانوان هندیجان اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و اوقات فراغت دانش آموزان مسئولین امکانات لازم را تامین نمایند تا بتوانیم به بهبود و وضعیت ورزشکاران بهتر رسیدگی کنیم چرا که ورزش موجب سلامتی و تقویت قوای جسمانی خواهد شد که با روی آوردن به فعالیتهای ورزشی هر روز خود را به سلامتی کاملتر نزدیک می کنیم.

شکاری در پایان با انتقاد از عدم توجه مسئولین استان خوزستان در ارتباط با ورزش بانوان گفت: ورزش بانوان در استان خوزستان راکد مانده است و پویایی لازم را ندارد، مسئولین هیچ توجه ای به این امر ندارند و به ورزش بانوان بهای کمتری داده می شود.

وی ادامه داد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تقاضا داریم ورزش بانوان را جدی بگیرند و بصورت عادلانه نگاه کنند. کلیه فعالیتهای ورزش بانوان هندیجان در تنها سالن ورزش بانوان که از کمبود امکانات رنج میبرد انجام می پذیرد و با این وجود ورزشکاران ما با مشکلات زیاد به فعالیت خود ادامه می دهند و کاری نمی توان کرد جزء اینکه مسئولین ذیربط بذل توجه کنند.