نماینده آبادان: آرامش را از مسئولان بی‌تفاوت خواهم گرفت/ تا رفع کامل مشکل آب آبادان پیگیر هستم

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش را از مسئولان بی‌تفاوتی که آرامش را از مردم گرفته‌اند خواهم گرفت تا مشکل آب آبادان را رفع کنم.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آب جزیره آبادان دیر زمانی‌ است که مشکلاتی اساسی دارد و ساکنان این مناطق با وجود همه کم و کاستی‌ها و محرومیت‌ها، این مشکل را نیز تحمل می‌کنند.

وی افزود: با وجود همه تلاش‌هایی که برای رفع مشکل آب در شهرستان آبادان و اروندکنار و چوئبده صورت گرفته است اما تاکنون شاهد اقدامی موثر در این خصوص نبوده‌ایم.

*مسئولان به جای پاسخ‌های غیرمسئولانه مشکل آب را برطرف کنند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان مرتبط تصریح کرد: مسئولان به جای پاسخ دادن و تلاش و کوشش برای یافتن جواب‌های غیرمنطقی و غیرمسئولانه به فکر اصلاح آب آبادان باشند!

وی گفت: مردم از وضعیت آب خسته شده‌اند و واقعا دیگر تحمل استفاده از آب شور را ندارند.

انصاری خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته بودم قومیت‌گرایی در آبادان ممنوع؛ مردم این منطقه بعد از پشت سر گذاشتن هشت سال جنگ تحمیلی دیگر تحمل قومی‌گرایی را ندارند.

*باز هم می‌گویم قومیت‌گرایی در نظام اسلامی بی‌معناست

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی، عدل و پایداری دیگر قومیت‌گرایی جایگاهی ندارد، عنوان کرد: مردم خوب آبادان بدانند تا رفع کامل مشکل آب آبادان پیگیر این موضوع هستم و در این مسیر جز خدا از هیچ کسی ترس و واهمه ندارم!

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: امروز در این منطقه شاهد آن هستیم که پیرمرد، پیرزن و یا فرزندان کوچکمان آب مناسب برای خوردن ندارند و باید با آب شور، روز و شب سپری کنند.

وی تصریح کرد: آرامش را از مسئولان بی‌تفاوتی که آرامش را از مردم گرفته‌اند خواهم گرفت تا مشکل آب آبادان را رفع کنم.

انصاری در پایان گفت: هدف ما مسئولان باید خدمت به مردم و احقاق حق آنها باشد در غیر این‌صورت کاری برای انجام دادن نخواهیم داشت.