راه اندازی شبکه ” الاهواز” با همکاری عراق

خورنا: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از راه اندازی شبکه ماهواره ای «قناه الاهواز» با همکاری کشور عراق به منظور نشر معارف اهل بیت(ع) خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری دوشنبه شب در مراسم ارتقای موسسه آموزش عالی امیرالمومنین به دانشگاه افزود: این شبکه ماهواره ای به منظور گسترش معارف اهل بیت(ع) و مقابله با فتنه انگیزی وهابیون با همکاری کشور عراق راه اندازی می شود که امیدواریم در آینده ای نزدیک به سرانجام برسد.

وی همچنین با اشاره به تبدیل موسسه آموزشی امیرالمومنین(ع) به دانشگاه و با بیان اینکه هدف ما بین المللی شدن این دانشگاه است، عنوان کرد: در برنامه ریزی های صورت گرفته قصد داریم شعبه هایی از دانشگاه امیرالمومنین(ع) را در کشورهای عربی از جمله عراق و کویت راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس دانشگاه امیرالمومنین(ع) مجهز شدن در برابر هجمه های انحرافی و شبهه ای وهابیت است، تصریح کرد: تاسیس این دانشگاه در کشور و در استان مورد استقبال قرار گرفت و هدفی که در تاسیس آن دنبال می کنیم مجهز شدن علمی طلاب در جهت مقابله با شبهات دین و دفاع از کیان اسلامی و تشیع است زیرا این مهم نیاز روز اسلام است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت آمادگی لازم برای پاسخگویی به شبهات دشمنان در این دانشگاه گفت: رسانه های دشمن در برهه کنونی با همه توان به مقابله با تشیع و دین اسلام آمده اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان از همکاری مسئولان وزارت علوم در جهت تاسیس و پیشرفت های این دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و گفت: این دانشگاه از همان ابتدا مورد عنایات رهبر معظم انقلاب بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احمد پس ال احوازنا چي ميشه برا چي جلوشو نميگيرين