ایجاد تفاهمنامه پژوهشی دانشگاه آزاد با شهرداری ماهشهر

خورنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر از ایجاد تفاهمنامه طرح‌های پژوهشی این دانشگاه با شهرداری ماهشهر خبر داد.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، حسین محمدیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات همین دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با طرح‌های پژوهشی تفاهمنامه‌ای را با شهرداری بندر ماهشهر در زمینه رنگ آمیزی سطح شهر داشته‌ایم.

وی افزود: در این راستا حوزه پژوهشی دانشگاه‌، طرح‌‌ها و مقالاتی را در خصوص نحوه رنگ ارائه داده‌اند که در اختیار شهرداری برای ماندگاری هر چه بیشتر رنگ آمیزی‌ها قرار داده شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر تصریح کرد: همچنین در راستای تعاملی که با شهرداری داشته، توانسته‌ایم برای ایجاد تقاطع غیرهمسطح در مجاور دانشگاه و همچنین توسعه فضای سبز اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با گلایه‌مندی از مدیران پتروشیمی بندرامام در خصوص عدم استفاده از طرح‌های پژوهشی دانشگاه آزاد ماهشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیران پتروشیمی بندرامام در خصوص طرح‌های پژوهشی که از سوی اساتید و دانشجویان حوزه پژوهش به شرکت مذکور ارائه شده بود هیچگونه قراردادی با دانشگاه منعقد نکردند.

محمدیان ادامه داد: از مسئولان ارشد شهرستان خواستاریم که در ارتباط میان دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام در حوزه پژوهش برای شناسایی استعدادهای پژوهشگران ماهشهری همکاری‌های لازم را انجام دهند.

*حائز رتبه ۱۴ کشوری

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ واحد دانشگاهی در کشور و جود دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در حوزه پژوهش رتبه ۱۴ را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در پایان گفت: از تعداد مقالات پژوهشی ارائه شده، ۱۷۹ مقاله معتبر این دانشگاه که رقم آن در استان برترین بوده در کشور حائز رتبه شده‌اند.