انعقاد قرارداد پژوهشی پتروشیمی بندرامام با دانشگاه آزاد ماهشهر

خورنا: فرماندار ماهشهر خواستار انعقاد قرارداد پژوهشی پتروشیمی بندرامام با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی پیش از ظهر امروز در مراسم از تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر که در محل همین دانشگاه و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: افتخاراتی که در دانشگاه آزاد ماهشهر توسط پژوهشگران این واحد به وجود آمده بسیار با ارزش و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و با حضور مردم در عرصه سیاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک گفته و جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی دادند، اضافه کرد: مردم با حضور خود در انتخابات اخیر ثابت کردند که همواره در مقابل اسلام ستیزی ایستاده‌اند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در این مدت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ماهشهر انجام شده که از بدو تأسیس دانشگاه بی‌نظیر بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماهشهر ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که در دانشگاه آزاد ماهشهر تاکنون بی‌سابقه بوده است اقدامات پژوهشی بوده که با مدیریت بسیار خوب و توانمند نیروهای بومی شهرستان صورت گرفته است.

حیاتی ادامه داد: از مدیران پتروشیمی بندرامام که نسبت به طرح‌های پژوهشی دانشگاه آزاد بی‌توجه بوده خواستارم که هر چه سریع‌تر نسبت به شکوفایی استعدادهای درخشان شهرستان قراردادی را با دانشگاه آزاد منعقد کنند و گزارش آن را به فرمانداری ارائه دهند.

در پایان این مراسم از زحمات حسین محمدیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار تقدیر به عمل آمد.