اعطای ۱۵ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان جویای کار هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از اعطای ۱۵ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد جویای کار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی ظهر امروز در جلسه طرح ساماندهی توسعه اشتغال روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان در بخش شیلات و کشاورزی، ظرفیت‌های بسیار بالا و بی‌نظیری دارد.

وی افزود: با جذب اعتبارات ویژه در این بخش‌ها می‌توان شهرستان را به سوی تعالی و پیشرفت مضاعف سوق داد.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های شیلات و کشاورزی، جذب و حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از بخش اشتغال شهرستان، افزایش ادوات کشاورزی شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

*دهیاران و بخشداری‌ها آماده همکاری باشند

فرج‌الهی با اشاره به اینکه دهیاران و بخشداران برای تعامل در این زمینه آماده باشند، گفت: در همین راستا افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هندیجان با دریافت تسهیلات ۵ میلیون تومانی از این کمیته می‌توانند در زمینه شیلات و کشاورزی، طرح‌های مورد نظر خود را اجرایی کنند.

وی همچنین عنوان کرد: علاوه بر این مددجویان جویای کار شهرستان می‌توانند با تشکیل پرونده در بانک‌های عامل مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنند.

*ثبت‌ نام در سامانه اشتغال کمیته امداد

فرماندار هندیجان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند از طریق سامانه اشتغال کمیته امداد شهرستان هندیجان ثبت‌نام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی در پایان تسهیلات کمیته امداد امام خمینی شهرستان را با توجه به طرح‌های اشتغال کشاورزی و شیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد.