تخصص و تقوا مهم‌ترین معیار برای انتخاب شهردار خرمشهر است

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: تخصص و تقوا مهم‌ترین معیار برای انتخاب شهردار این شهر است.

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: اعضای چهارمین دوره شورای شهر خرمشهر تاکنون جلساتی را با یکدیگر برگزار و به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

وی در خصوص وضعیت شهرداری خرمشهر افزود: اعضای چهارمین دوره شورا معیارهایی را برای انتخاب شهردار این شهر در نظر دارند.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر ادامه داد: مهم‌ترین این معیارها تخصص و تقواست چراکه هیچ‌یک از این دو بدون یکدیگر نمی‌تواند زمینه‌ساز موفقیت باشد.بر این اساس تلاش می‌شود تا شهردار خرمشهر بر اساس این دو معیار و آیتم‌های دیگر مدنظر اعضای شورای شهر انتخاب شود. بر این اساس چند گزینه برای تصدی شهرداری خرمشهر مدنظر هستند که برنامه‌های آنها نیز در زمینه‌های مختلف دریافت شده است.

وی در خصوص احتمال ابقاء شهردار فعلی نیز خاطرنشان‌ کرد: شهردار فعلی خرمشهر نیز یکی از گزینه‌هاست که در صورت دارا بودن معیارهای مورد نظر شورا می‌تواند به ادامه کار خود ادامه دهد. بر این اساس برنامه‌های شهردار برای چهارساله آینده شهر گرفته و در خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

حسینی در خصوص ترکیب اعضای چهارمین دوره شورای شهر خرمشهر نیز گفت: ترکیب کنونی اعضای شورای ترکیبی مناسب و منسجم است و خوشبختانه اعضای شورا هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر در پایان گفت: با توجه به این مسئله و همچنین بسترهای موجود می‌توان این نوید را به مردم خرمشهر داد که در دوره چهارم شورا شاهد تحولات خوبی در این شهر باشند.