قطعی‌های مکرر برق شوشتری‌ها را کلافه کرد

خورنا: افت ولتاژ مکرر در ساعات میانی ظهر که به نحوی گرم‌ترین ساعات روز به شمار می‌آید، شوشتری‌ها به ویژه مشترکان مناطق فرهنگ شهر، کوی نیرو و ۲۵۰ واحدی را کلافه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، این روزها شهرستان شوشتر با داشتن دمایی بیش از ۵۲ درجه گرم‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد، گرمایی که حتی تردد مردم را در معابر شهری تحت تاثیر قرار داده است.

افت ولتاژ مکرر در ساعات میانی ظهر که به نحوی گرم‌ترین ساعات روز به شمار می‌آید، مردم شهرستان شوشتر به ویژه مشترکان را در منطقه فرهنگ شهر، کوی نیرو و ۲۵۰ واحدی کلافه کرده است.

قطعی برق بر اثر افت ولتاژ به حدی است که در کمتر از ۱۰ دقیقه پنج بار سیستم‌های خنک کننده خانه‌ها قطع شده و این قطع و وصل شدن برق بر اثر افت ولتاژ خسارت‌هایی را به مردم در این شهرستان وارد کرده است.

افت فشار آب در این مناطق که از هفته‌های گذشته آغاز شده است در وضع کنونی مزید علت شده است و تا حد زیادی نارضایتی مردم را در این زمینه افزایش داده است.

*شهروندان در مصرف بهینه دقت کنند

رئیس اداره برق شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: همه تیم‌های موجود در سطح شهرستان در حال انجام عملیات مرتبط هستند و از همه نیروهای موجود برای رفع مشکلات در شبکه برق شوشتر استفاده می‌کنیم.

رضا غضنفری با اشاره به دمای بسیار بالای هوا گفت: در شرایط کنونی دمای هوا در شهرستان شوشتر بسیار زیاد شده است و مردم باید در استفاده بهینه از انرژی برق دقت زیادی کنند.

تماس‌های مکرر خبرنگار خبرگزاری فارس با سایر مناطق شهری گویا این شرایط در دیگر مناطق نیز به دلیل استفاده زیاد مردم از انرژی برق تکرار شده است.