افتتاح چند پروژه شهرداری آبادان در هفته دولت

خورنا: شهردار آبادان از افتتاح چند پروژه شهری و عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در بازدید از مناطق مختلف شهری، اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه شهر در آینده نزدیک و دور بر شمرد و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی را در رفع مشکلات احتمالی ضروری دانست.

وی بازدیدهای میدانی از روند اجرای پروژه‌های شهری در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مهم بیان کرد و اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی را که با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می‌پذیرد، از اساسی‌ترین اقدام به منظور پیشرفت افق آینده شهر آبادان دانست.

شهردار آبادان تصریح کرد: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه شهرداری آبادان، پروژه‌ها در زمانبندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

وی در این بازدید گفت: تمامی سعی‌مان بر این است که پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن به اتمام برسانیم و با توجه به اینکه برنامه تدوین شده با زمانبندی مشخصی در این راستا در نظر گرفته شده، تحقق این مهم را تسهیل کرده است.

شهردار آبادان افزود: بسیاری از پروژه‌های شهرداری در هفته دولت سال‌جاری رونمایی خواهد شد که قطعاً با افتتاح آن‌ها کام شهروندان قدرشناس شیرین‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به فعال شدن مجدد برخی پروژه‌ها ادامه داد: برخی از پروژه‌ها از جمله پارکینگ بزرگ طبقاتی خلیج فارس که به دلیل برخی مسائل مدتی راکد شده بود به زودی مجدداً فعال خواهند شد و بابت وقفه‌ای که در اجرای آنها به وجود آمده از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

*تا آخرین لحظه خدمتگزارم

وی با اعلام اینکه طبق قانون تا ۱۲ شهریور به عنوان مدیر سامانه شهری فرصت خدمتگزاری خواهد داشت افزود: هیچ تزلزلی تا آخرین لحظه مسئولیت در کار ما به وجود نمی‌آید و من و همکارانم در شهرداری با تمام توان کار را پیش می‌بریم.

شیرازی تاکید کرد: شهروندان مطمئن باشند شهردار و همه مدیران شهرداری تا آخرین لحظه مسئولیت خود از تلاش برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهند کرد و تا آخرین لحظه مسئولیت خود به آن پایبند و متعهد خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بوستان بزرگ شهدای دوم مهر، بلوار بزرگ تانکفارم، بلوار شهید قنوتی، پارک بوستان، بوستان شهدای گمنام جلوی دانشگاه آزاد اسلامی، بوستان حاشیه بلوار فیه، مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری، بلوار شهدای هسته ای، بلوار شهدای کارکوب‌زاده و … از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید سه ساعته شهردار و همراهان قرار گرفت و مقرر شد پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای شهرداری آبادان در هفته دولت سال‌جاری افتتاح شوند.