تمدید گواهینامه بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای چهارمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ISO شد.

مهدی نیک‌پی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با تلاش و همت کارکنان و رعایت شاخص‌ها و الزامات سیستم مدیریت کیفیت و با توجه به گزارش شرکت ممیزی کننده به لحاظ پایبندی و مسئولیت‌پذیری کارکنان به اصول و مبانی سیستم مذکور سازمان منطقه آزاد اروند، برای چهارمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت ۹۰۰۱:۲۰۰۸ iso شد.

وی افزود: این سازمان به عنوان نخستین منطقه آزاد کشور در سال ۱۳۸۹ موفق به کسب این گواهینامه شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته امسال نیز این گواهینامه تا سال ۲۰۱۶ تمدید شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این گواهینامه از سوی شرکت TUV Inter cert به سازمان منطقه آزاد اروند اعطا شده است و همه حوزه‏ها و فرآیندهای خدماتی و اجرایی منطقه شامل خدمات سرمایه گذاری، خدمات بازرگانی، خدمات گمرکی، خدمات شهری، خدمات امور عمرانی و زیر بنایی و سایر خدمات ستادی را پوشش می‏دهد.

وی ادامه داد: تعریف ساختار و بررسی وضعیت موجود، برگزاری دوره‏های آموزشی، تدوین فرآیندهای شناسایی شده طبق نیازمندی‏‌های استاندارد ۹۰۰۱:۲۰۰۸ iso به‌منظور تطبیق با شرایط سازمان و همچنین استقرار سیستم و آماده سازی سازمان جهت اخذ گواهینامه تائید صلاحیت از فعالیت‏‌های انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد اروند در راستای تمدید این گواهینامه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این استاندارد، الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را برای کسب رضایتمندی مشتری فراهم می‌آورد و به طور کلی هر سازمانی صرف نظر از نوع، اندازه و دامنه کاربرد می‌تواند الزامات این سیستم را برای اخذ گواهینامه اجرا کند.