تلاش برای جذب امکانات در مراکز بهداشتی دزفول

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با ارتقای دانشکده علوم پزشکی دزفول به دانشگاه، تلاش بیشتری در عرصه جذب امکانات برای مراکز بهداشتی این شهرستان انجام می‌دهیم.

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: برپایی جشن بزرگ ارتقای دانشکده علوم پزشکی شهرستان دزفول به دانشگاه قرار است ۱۷ تیرماه سال‌جاری در محل این دانشگاه برگزار شود و در این باره از همه مردم و مسئولان در این شهرستان دعوت به عمل می‌آید تا در این جشن باشکوه شرکت کنند.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای انجام این ارتقای جایگاه افزود: در یک سال گذشته پیگیر‌ی‌های زیادی توسط وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان برای ارتقای این دانشگاه انجام شده است و با همکاری مسئولان و به‌ویژه شخص وزیر بهداشت در این باره این مهم محقق شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که شهرستان دزفول توانمندی زیادی در این باره دارد، گفت: این ارتقای جایگاه باید در سال‌های گذشته انجام می‌شد ولی در یک سال گذشته با پیگیری‌های جدی و بی‌وقفه در این عرصه موفق شدیم تا گامی در راستای بهبود جایگاه علمی شهرستان دزفول در بخش علوم پزشکی برداشته شود.

افق بهداشتی دزفول روشن‌تر شده است

پاپی‌زاده با اشاره به این‌که این ارتقا افق بهداشتی شهر دزفول را روشن می‌کند، خاطرنشان کرد: افق بهداشتی و درمانی در شهرستان دزفول با وجود این دانشکده روشن بود ولی با این ارتقا جایگاه، این افق روشن‌تر از پیش شده است و بارقه‌های امید در این زمینه جان تازه گرفته است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تلاش بیشتری در عرصه جذب امکانات برای مراکز بهداشتی این شهرستان انجام می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا تجهیزات بیشتری در این زمینه برای شهرستان دزفول جذب شود تا رفاه نسبی در این زمینه در شهرستان دزفول فراهم شود.