تعامل مسئولان با امام جمعه برای رفع محرومیت از آغاجاری

خورنا: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خواستار تعامل مسئولان با امام جمعه برای رفع محرومیت و کمبودها از شهرستان آغاجاری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، آیت‌الله سیدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در آئین معارفه امام جمعه شهرستان آغاجاری که با حضور مسئولان شهری و استانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز مبارکی است و خدا را شاکریم که نعمت و کرامت نصیبمان کرد تا یکی از آرزویهای دیرینه ما محقق شود.

وی افزود: این آرزو معارفه امام جمعه‌ای برای شهرستان مهم و بااهمیت آغاجاری است که از مردمی دیندار و ولایتمدار برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به عنایت امام زمان (عج) به نحو احسنت این اقدام صورت گرفت و با پیگیری‌های مداوم، حجت‌الاسلام منصور نصاری به امامت جمعه شهرستان آغاجاری منصوب شد.

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز حجت‌الاسلام نصاری را تأیید کرده‌اند و امروز با معارفه وی، این توفیق نصیب مردم شهرستان آغاجاری شده است.

موسوی جزایری همچنین عنوان کرد: برای امام جمعه این شهرستان آرزوی سلامتی و توفیق داریم و از وی می‌خواهیم مشکلات و محرومیت‌های شهرستان را با همراهی سایر مسئولان شهری به جد پیگیری کند.

*رعایت تقوی درهای رحمت را می‌گشاید

وی با بیان اینکه توجه به معنویات به مراتب موجب رشد و توسعه ابعاد مختلف زندگی‌مان می‌شود، اذعان داشت: رعایت تقوی درهای رحمت را به روی ما می‌گشاید و مغفرت و برکت را سرازیر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: امیدواریم انتصاب امام جمعه شهرستان آغاجاری سرآغاز خیر و برکتی باشد تا شاهد پیشرفت روزبه‌روز و لحظه به لحظه این شهرستان باشیم و البته مطمئناً نیز چنین است.

وی با اشاره به اینکه آغاجاری شهری ریشه‌دار و مهم در استان و کشور است، اذعان داشت: امیدواریم با تعامل مضاعف و همیاری بیش از پیش مسئولان شهری این شهرستان هرچه سریع‌تر شاهد رفع محرومیت و پاک کردن چهره کمبود و کاستی ها از چهره این منطقه باشیم.