یک تیم بسکتبال برای ماهشهر کافی است!/ فصل آینده بودجه ای به تیم “صنایع ماهشهر” تعلق نمی گیرد

خورنا: تشخیص مسئولان بسکتبال ماهشهر: یک تیم بسکتبال برای ماهشهر کافی است!/ فصل آینده بودجه ای به تیم “صنایع پتروشیمی ماهشهر” تعلق نمی گیرد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، هر سال در چند ماه باقیمانده به سوپرلیگ بسکتبال  عده ای از تیمها رو به انحلال می روند و شنیدن چنین خبرهایی برای اهالی بسکتبال چیز عجیبی نیست. امسال هم با وجود تمام تلاشهای هیئت بسکتبال ماهشهر برای حفط تیم صنایع در فصل گذشته، شنیده می شود علاقه ای به سرمایه گذاری مجدد روی این تیم وجود ندارد و یکی از مهمترین دلایل آن هم وجود تیم پتروشیمی بندرامام است که سال گذشته به قهرمانی سوپرلیگ رسید.

قنواتیان رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر که پیش از این سرپرستی تیم صنایع را هم برعهده داشت با تایید این موضوع می گوید: در آخرین جلسه شورای راهبردی صنایع پتروشیمی با حضور مدیران منطقه عنوان شد که سال آینده بودجه ای به تیم صنایع ماهشهر تعلق نمی گیرد چرا که ماهشهر پتانسیل تنها یک تیم را دارد.

وی ادامه می دهد: بارها گفته ایم که بودجه دو تیم صنایع و پتروشیمی بندرامام ارتباطی به هم ندارند و تعریف کار این دو تیم نیز متفاوت است. تیم صنایع با ایده دیگری و با هدف بازی دادن به بازیکنان بومی ایجاد شد و هیچوقت هدف از حضور این تیم، رفتن به جمع چهار تیم برتر نبود. این تیم با اعتماد به بازیکنان بومی و نشان دادن این بازیکنان در اولین سال حضور در لیگ، پنجم و سال قبل هم هشتم شد که فکر نمی کنم کارنامه بدی باشد.

البته با وجود مخالفت اولیه، بحث انحلال صنایع قطعی نیست و مسئولان بسکتبال ماهشهر همچنان به دنبال حفظ این تیم هستند. قنواتیان تاکید می کند: دنبال این بودیم که با گرفتن مجوزی ۳ ساله، مجبور نباشیم هر سال به دنبال مجوز حضور تیم برویم. با علاقه آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس هم تلاش می کنیم در مدت حضور وی در مجلس این مجوز را بگیریم و از طرفی تلاش می کنیم با نوشتن طومار و اقدامات دیگر مشخص کنیم که فعالیتهای این تیم در بسکتبال مثبت بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • esmaeil آقایونی که به دنبال انحلال تیم صنایع هستند بارها اعتراف کردند که به خاطر وجود تیم صنایع تماشاگران و علاقه مندان به پترو کم شده و حالا با انحلال صنایع می خواهند بسکتبال تک قطبی را در شهرستان ایجاد کنند تا تعداد هوادارانشان بیشتر شود . اما ما علاقه مندان تیم صنایع خواهشمندیم که مسئولین مجوز این تیم را برای چند سال آینده بدهند و خیالمان را راحت کنند.
  • يك ماهشهری بسيار جاي تاسف ميباشد..اين نمونه اي از همان مسائل عجيب و غريبيست كه فقط و فقط در ماهشهر رخ ميدهد و با توجه به مسئولين ساكت و ترسو و نالايقش بايد هم چنين باشد...!!!! مثل اينست كه بگوييم در اهواز فقط يك تيم فوتبال باشد...!!!آيا چنين چيزي منطقي است؟؟!!!!! البته در بيقولۀ ماهشهر آری...!