برگزاری طرح نشاط و تعالی برای ۷۰۰۰ دانش‌آموز شادگانی

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان از برگزاری طرح نشاط و تعالی برای هفت هزار دانش‌آموز این شهرستان خبر داد.

لطف‌الله دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان، برنامه‌ریزی‌هایی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام شده است.

وی افزود: طرح نشاط و تعالی یکی از این برنامه‌هایی است که در تابستان امسال و طبق روال سال‌های قبل اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی، ورزشی و هنری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

دورقی تصریح‌کرد: این طرح در ۷۳ پایگاه بسیج در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان شادگان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی اضافه‌کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از هفت هزار دانش‌آموز شادگانی در برنامه‌های امسال تابستانی ناحیه مقاومت بسیج شرکت داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خاطرنشان‌کرد: برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی از جمله امداد و نجات و نظامی، برگزاری کلاس‌هایی با موضوعات دینی، احکام، بصیرت‌افزایی و علمی و انجام مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا برگزار می‌شود.

دورقی افزود: غنی‌سازی هرچه بهتر اوقات فراغت دانش‌آموزان و امکان بهره‌مندی آنها از آموزش‌های مورد نیاز خود در طول فصل تابستان از اهداف برگزاری این برنامه‌هاست.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه‌های بسیج شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت نام در دوره‌های نظر خود و شرکت در آنها اقدام کنند.