آقاجری از لزوم رفع کمبود پزشک متخصص در هندیجان خبر داد

خورنا: نماینده مردم شهرستان های امیدیه، ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی بر رفع کمبود پزشک متخصص در هندیجان تأکید کرد.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم در شهرستان هندیجان کمبود پزشک متخصص است.

وی افزود: مدت زیادی است که بیمارستان هندیجان با امکانات خوبی راه‌اندازی شده و در حال خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است اما این در حالی است که تاکنون نتوانستیم از تمام بخش‌ها در آن استفاده کنیم.

عدم راه‌اندازی بخش جراحی در بیمارستان به دلیل نبود پزشک متخصص جراح است

نماینده مردم امیدیه، ماهشهر، هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از بخش‌های مهمی که هنوز در بیمارستان هندیجان راه‌اندازی نشده بخش جراحی است.

آقاجری علت اصلی عدم راه‌اندازی بخش جراحی در بیمارستان هندیجان را نبود پزشک متخصص جراح عنوان کرد و گفت: در حال پیگیری برای رفع این مشکل نیز هستیم.

وی مشکل مهم عدم حضور پزشکان متخصص در شهر هندیجان را درآمد پایین آن‌ها عنوان کرد و ادامه داد: به همین خاطر پزشکان ترجیح می‌دهند در شهرهای بزرگ استقرار یابند تا درآمد بهتری داشته باشند.

تلاش برای استقرار پزشکی قانونی در هندیجان

نماینده مردم امیدیه، ماهشهر، هندیجان در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از مشکلات مردم هندیجان را نبود پزشکی قانونی دانست و اظهار داشت: برای استقرار مرکز پزشکی قانونی در شهرستان هندیجان تلاش‌های زیادی انجام شده است.

وی در پایان تأکید کرد: پیگیری‌های خود را تا استقرار پزشکی قانونی در شهرستان هندیجان ادامه خواهیم داد.