کسی پل آذین‌بندی شده ماهشهر را افتتاح نکرد

خورنا: افتتاحیه‌ها و قیچی کردن روبان حرکت نمادینی است که برای برخی پروژه‌های بزرگ و گاه حائز اهمیت انجام می‌شود که این کار علاوه بر نشان دادن اهمیت و هزینه‌بر بودن برخی پروژه‌ها برای مسئولان محلی، نشان می‌دهد که این افتتاحیه برای مسئول استانی و یا کشوری نیز حائز اهمیت است که قوت قلب و خسته نباشید به مسئول محلی را در پی خواهد داشت و شیرینی این افتتاحیه علاوه بر استفاده شهروندان، برای مسئول محلی هم خواهد ماند.

در بازدید روز گذشته معاون اول رییس جمهور از شهرستان ماهشهر؛ طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار بود، تقاطع غیرهمسطح ولایت که توسط شهرداری این شهر حدود یک سال گذشته ساخته شده بود، با حضور این مسئول کشوری افتتاح شود که این کار انجام نشد و شهردار ماهشهر با ناراحتی و نارضایتی اعلام استعفا کرد هرچند که پس از ساعاتی استعفای خود را پس گرفت.

منوچهر حیاتی، فرماندار ماهشهر، در این باره اظهار کرد: حضور مسئولان کشوری در افتتاح پروژه‌ها تنها به منظور راه‌اندازی پروژه نیست بلکه قوت قلب و خسته نباشیدی برای مسئولان محلی به شمار می‌آید.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح ولایت در ماهشهر از پروژه‌هایی است که گره ترافیکی کوری را در ورودی این شهر باز می‌کند و حدود یک سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد.

فرماندار ماهشهر  ادامه داد: قرار بود این پروژه با حضور معاون اول رییس جمهور در ماهشهر رسما افتتاح شود که متاسفانه به دلیل کمبود وقت، فرصت افتتاح این پروژه حاصل نشد که این امر موجب نارضایتی و ناراحتی برخی مسئولان محلی شد.

حیاتی گفت: در یک سالی که از افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولایت می‌گذرد، روز گذشته برای چهارمین بار این پل برای جشن افتتاح رسمی آذین‌بندی ‌شد. پیش از این نیز در مناسبت‌ها و به بهانه حضور مسئولان مختلف قرار بود این پروژه رسما افتتاح شود.

وی با بیان این‌که پل روگذر ولایت سه ماه پیش از موعد پایان پروژه تکمیل شد، تصریح کرد: برای ساخت این تقاطع غیرهمسطح، ۵ میلیارد تومان هزینه شده است و مناسب بود که با حضور مسئولی کشوری افتتاح شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد مسئولین سخت گیر نباشند،آقای معاون اول امروز هست فردا نیست،مردم افتتاح کنند که همیشه هستند،ولی نعمت مسئولین،همین مردمند،خلاصه از این حرفا.
  • ناشناس كار خدايي كنيد ودنبال خودنمايي نباشيد بابا قبلا مگه خود فرماندار اين پروژه رو افتتاح نكرده بود؟؟