شرایط و نحوه استفاده از مهمانسراهای کارگری

خورنا: معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نحوه استفاده کارگران از زائرسرای کارگری قم و مشهد و نیز استراحتگاه کارگران بندر انزلی را در تیرماه سال۹۲ تشریح کرد.

عبدالکریم انصاری زاده گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از محل کار و مراجعه به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، با توجه به سهمیه ها، درخواست خود را برای استفاده از این مجموعه ها ارائه کنند.

وی بیان کرد: فرد معرفی شده باید هزینه اسکان را پس از پذیرش نهایی به مبلغ ۴۵۰  هزار ریال به ازای یک دوره و برای یک خانواده حداکثر پنج نفری به حساب شماره ۲۵۸۴۲۴۴ نزد بانک رفاه کارگران شعبه وزارت کار کد ۱۰۴ واریز و حواله مربوطه را ارائه کند.

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: به ازای هر نفر اضافه بر سهمیه خانواردر هرشب به مبلغ ۵۰ هزار ریال دریافت خواهدشد ضمن اینکه استفاده کنندگان باید از پرداخت هزینه اسکان به صورت دستی خودداری کنند.

انصاری زاده تاکید کرد: فرد درخواست کننده باید دفترچه بیمه وکارت ملی و معرفی نامه ازمحل کار را نیز در موقع مراجعه همراه داشته باشد وپس از آن نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • لیلا هفته پیش پدر من خواستار استفاده از خانه کارگری شیراز بودند.متاسفانه بدلیل محدودیت زمان رزرو ‏‏(فقط یک روز‏) و محدودیت مکان موفق به انجام این کار نشد.حتی درخواست حضوری هم افاقه ای نکرد..بهرحال اینجا ایران است دیگر !‏