بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی- ورزشی شهرداری آبادان در هفته دولت

خورنا: شهردار آبادان از بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی- ورزشی این شهرداری تا هفته دولت خبر داد.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت که در فرمانداری آبادان برگزار شد اظهار کرد: در سطح شهرستان آبادان هفت زمین چمن مصنوعی وجود دارد که همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان را در آنها برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به تجربه موفق برگزاری مسابقات فوتبال محلات پیش‌بینی می‌شود مسابقات جام رمضان نیز با استقبال مناسبی مواجه شود.

شهردار آبادان ادامه داد: همچنین مدرسه فوتبال شهرداری آبادان نیز ظرفیت ثبت‌نام ۴۰۰ نفر را دارد که هم‌اکنون ۳۰۰ نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

شیرازی تصریح‌کرد: همچنین بعد از ماه رمضان قرار است مسابقات دوره سوم محلات را برگزار کنیم که این دوره از مسابقات تا بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه‌کرد: با توجه به اینکه شهرداری آبادان ۲ هزار و ۲۰۰ پرسنل دارد که با خانواده‌های آنها به ۸ هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسند برنامه‌هایی نیز برای کارکنان شهرداری در طول تابستان برگزار می‌شود.

شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: در این راستا توافقاتی را با دو کانون آزادگان و کوثر انجام داده ایم تا برنامه‌های فرهنگی و آموزشی از جمله قرآن، مکالمه زبان خارجی، خوشنویسی، خطاطی، طراحی، نقاشی،کامپیوتر، الکترونیک و.. را به فرزندان کارکنان شهرداری آموزش دهند.

شیرازی افزود: همچنین قراردادی را با یک مرکز فرهنگی برای برگزاری دوره‌هایی همچون آشپزی، آرایشگری، عکاسی و فیلم‌برداری، احکام، قرآن، طراحی و… برای بزرگسالان منعقد کرده‌ایم.

وی در ادامه از بهره‌برداری از مجموعه چندمنظوره فرهنگی و ورزشی شهرداری آبادان خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه چند منظوره در دو هزار مترمربع احداث شده و در عید فطر یا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار آبادان افزود: در این سالن چند منظوره رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و ورزش‌های رزمی انجام خواهد شد.

وی تصریح‌کرد: با توجه به کمبود فضای مناسب ورزشی برای بانوان آبادانی این مجموعه ورزشی چند منظوره برای استفاده بانوان آبادانی اختصاص داده خواهد شد.

شیرازی افزود: این مجموعه ورزشی در دو طبقه احداث و مجهز به سالن آموزش و سالن مدیریت بحران است.