بیمارستان ۱۰۰ تختخوابه رامهرمز با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد

خورنا: بیمارستان ۱۰۰ تختخوابه شهرستان رامهرمز با حضور معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه افتتاح شد.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، بیمارستان ۱۰۰ تختخوابه شهرستان رامهرمز ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه افتتاح شد.

در این مراسم مسئولان استانی و ملی حضور داشتند و بیمارستان یک‌صد تختخوابه رامهرمز را پس از گذشت ۲۰ سال از کلنگ‌زنی افتتاح کردند.

مساحت این بیمارستان ۵۶ هزار مترمربع بوده که ۱۱ هزار و ۴۱۵ مترمربع آن زیربنای داخلی بیمارستان است.

این بیمارستان همچنین دارای بخش‌های مختلفی نظیر زایشگاه، اطفال، جراحی، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی است.

اعتبار تخصیص داده به ساخت این بیمارستان ۲۰ میلیارد تومان بوده و این پروژه تاکنون نیز به دلیل کمبود و کسری بودجه به بهره‌برداری نرسیده بود.

بیمارستان ۱۰۰ تختخوابه شهرستان رامهرمز طبق استانداردهای بین‌المللی از محل اعتبارات عمرانی قانون بودجه کل کشور و توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است.

مشاور طرح بیمارستان نیز مجتمع مهندسین مشاوران ایران آرک و پیمانکار این پروژه شرکت مهندسی درنا آوند است.

این بیمارستان پس از گذشت ۲۰ سال از کلنگ‌زنی امروز توسط معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید و این در حالی است که مشکل درمانی همواره یکی از دغدغه‌های رامهرمزی‌ها بوده و است.

این بیمارستان قرار بود در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خوزستان به بهره‌برداری برسد که به دلیل ناتمام بودن پروژه این اقدام محقق نشد.

بیمارستان ۱۰۰ تختخوابه رامهرمز از ۲۷ خرداد ماه سال‌جاری پذیرش بیماران را در بخش‌های زایشگاه، جراحی و اطفال آغاز کرده است.

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز برای افتتاح ۸ هزار واحد مسکن مهر استان، پنج پروژه بندری و حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان حضور یافته است.