برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال رباتیک در دزفول

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول از برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال رباتیک کتابخانه‌های عمومی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا از دزفول، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فروزان مهرانپور اظهار کرد: اولین دوره مسابقات فوتبال رباتیک کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول با حضور شرکت کنندگانی از کتابخانه‌های عمومی بوعلی شهر میانرود، امام خمینی(ره) شهر امام و شهدای صفی‌آباد برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات روباتیک چهار گروه، چهار نفره حضور داشتند که در پایان تیم رباتیک کتابخانه عمومی بوعلی شهرستان دزفول موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

مهرانپور افزود: حوزه فعالیت گروه رباتیک در کتابخانه‌های عمومی شهرهای میانرود، دزآب و صفی آباد بوده و کتابخانه‌های نامبرده هر ساله تابستان به منظور پر کردن بخشی از اوقات فراغت اعضاء دوره‌های آموزشی را در سه مقطع ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان برگزار می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول گفت: در فصل تابستان که گروه‌های سنی جوان و نوجوان فارغ از درس و تحصیل هستند، فرصت خوبی است که از فعالیت‌های جنبی و اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی بهره‌مند شوند و از وقت خود به صورت مناسب و هدفمند استفاده کنند.

وی گفت: در این فصل و در سال‌جاری فعالیت‌های متنوع و بسیار زیادی را برای اوقات فراغت اعضاء در نظر گرفته‌ایم و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص انجام شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول در پایان عنوان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته کاربران زیادی در فصل تابستان به کتابخانه‌های عمومی دزفول مراجعه خواهند کرد.