رئیس شورای شهر شوشتر: برخورد با سد معابر قانون است

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با شهرداری برای مبارزه با سد معابر شد.

حمید سالم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در شرایط کنونی وضعیت مبارزه با سد معبرهای سطح بازار شهرستان شوشتر ایده‌آل و یا حتی رضایت‌بخش نیست و در این باره باید اقدامات جدی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه قانون در این زمینه اعمال نمی‌شود، گفت: برای مبارزه با سد معبر، قانون وجود دارد و زمانی که شاهد سد معبر در خیابان و بازار هستیم نشان دهنده آن است که قانون در این باره اعمال نشده و یا ناقص اعمال شده است.

وی با تاکید بر اینکه سایر دستگاه‌های مرتبط هم باید در این زمینه تلاش کنند، افزود: سایر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه مانند فرمانداری، دادستانی، مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه با مجری اصلی این قانون یعنی شهرداری همکاری کنند ولی در شرایط کنونی شاهد این مهم نیستیم.

سالم‌پور خاطرنشان کرد: برخورد با سد معبرها وظیفه‌ای میان دستگاهی‌ است، مانند اعمال بهداشت در سطح شهر که اگر چه وظیفه بهداشت و درمان است اما همه دستگاه‌ها با این شبکه همکاری می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری در برخورد با سد معبرها مشکلاتی دارد، گفت: شهرداری شوشتر از کمبود شدید نیرو به ویژه در بخش اجرائیات رنج می‌برد و در این زمینه باید کوشید تا اصلی‌ترین مجری در شهرداری یعنی اجرائیات تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید در راستای اعمال قانون تلاش کند و در این بین محدودیت‌های شهرداری را نیز درک می‌کنیم ولی این مسئله نباید باعث سلب مسئولیت شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مسلم نیسی باسلام اجرائیات شوشترازکسانی که درمیدان ۹دی عمارهستن درخواست رشوه کرده وهرکس به آنهاداده میتونه سدمعبرکنه وبنده هم یکی ازآن دست فروش هاهستم که رشوه ندادم واجرائیات همیشه به بنده گیرمیدهدشمامیتونیدبیاییدوازنزدیک اینهارومشاهده کنیدکسانی کمی عقب نشینی کردن کمی پول دادن وکسانی که عقب نشینی نکردن ماهانه به ماموران اجرائیات پول میدهندتاکی اینقدرظلم ودروق اینم ایمل جهت کسانی که خودشونوبه کوروکری میزنن چون اینهایی که گفتم قابل مشاهده هست بیاییدوازنزدیک ببینید