روحانی: ارتباط رسانه‌ها و دولت یازدهم دوسویه خواهد بود

خورنا: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح روز دوشنبه در دیدار مدیران مسوول و اصحاب رسانه که در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، تصریح کرد: مردم در انتخابات نظرات و مطالبات خود را بیان می‌کنند.

وی افزود: انتظار دولت این است که رسانه‌های یک سویه عمل نکنند و از آنجا که احزاب ما به آن صورت فعال نیستند، بخشی از فعالیت احزاب بر دوش رسانه‌هاست.

رییس جمهور منتخب ادامه داد: مردم انتظارات و نظرات به حقی دارند و البته دولت به رغم گسترشی که در سراسر کشور دارد و کارهایی که انجام می‌دهد، نمی‌تواند بی‌نقص باشد. در این بین رسانه‌ها هستند که با فعالیت خود نظارت مداوم بر نظام و به ویژه دولت دارند.

وی با یادآوری نقش رسانه‌ها در ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و دولت، تصریح کرد: نقد دلسوزانه رسانه‌ها می‌تواند به نظام و دولت کمک کند.

روحانی یادآورشد: خوبی انتخابات علاوه بر مسائل کلی این است که فضایی ایجاد می‌شود تا مردم نظرات و مطالبات خود را بیان کنند.

رییس جمهور منتخب وعده داد که ارتباط خوبی بین دولت و رسانه‌ها در دولت یازدهم برقرار خواهد شد و گفت: ارتباط ما با رسانه‌ها دو سویه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه با توجه به این‌که هنوز حضور رییس جمهور منتخب در جمع مدیران رسانه‌ها قطعی نشده بود، سید محمود دعایی مدیرمسوول روزنامه اطلاعات ضمن گلایه از این موضوع همکاری و خاطرات مشترک خود با حسن روحانی در قبل و بعد از انقلاب را یادآور شد و از اصحاب رسانه خواست که تشکیل این جلسه را به جلسه‌ای با حضور رییس جمهور منتخب موکول کنند، اما در ادامه مسوولان رسانه‌ای دفتر رییس جمهور منتخب ضمن عذرخواهی از افراد حاضر خاطر نشان کردند که حسن روحانی در جمع آنان حاضر خواهد شد.

رییس جمهور منتخب نیز در سخنان خود به مدیران اصحاب رسانه وعده داد که جلسه مفصل‌تری را در آینده با حضور آنها برگزار خواهد کرد.