آتش گرفتن ترانس برق در شادگان ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

خورنا: آتش گرفتن ترانس برق در خیابان شهید آل‌ناصر شادگان، ۳ شهروند شادگانی را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، آتش گرفتن ترانس برق در خیابان شهید الناصر شادگان، ۳ شهروند شادگانی را روانه بیمارستان کرد.

این حادثه امروز در منطقه پشت خیابان دادگستری این شهرستان رخ داد.

*ترانس برق جوابگوی ۸۰۰ خانوار نیست

یکی از شهروندان شادگانی که ساکن همین محل است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برق این منطقه بسیار ضعیف است و جوابگوی منازل این محدوده نیست.

ث.آلبوغبیش تصریح کرد: در این خصوص بارها به اداره برق شهرستان مراجعه کرده و خواستار رفع این مشکل شده‌ایم.

وی ادامه داد: در این منطقه بیش از ۸۰۰ خانوار زندگی می‌کنند و با توجه به شدت گرمای هوا در هر منزل دو تا سه کولرگازی روشن است.

این شهروند شادگانی خاطرنشان کرد: همه ساکنان این منطقه از یک ترانس برق که آتش گرفته است انشعاب می‌گیرند و این حادثه نیز به دلیل فشار زیاد به این ترانس برق صورت گرفته است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی چنین اتفاقی از سوی ما شهروندان ممکن بود اما از سویی غیرممکن؛ حتما باید کسی کشته شود تا مسئولان شهرستان راهی برای رفع مشکل برق این منطقه کنند؟!

آلبوغبیش در پایان گفت: متاسفانه به دنبال به وقوع پیوستن این اتفاق سه نفر از هم محله‌ای‌های ما آسیب دیدند و راهی بیمارستان شدند.

*تماس با رئیس اداره برق شادگان 

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، به دنبال این اتفاق همچنان تلاش‌ خبرنگار فارس برای انجام مصاحبه با حسین عبدالله‌زاده، رئیس اداره برق شهرستان شادگان بی‌نتیجه مانده است.