شهردار گتوند: شهرداری گتوند ۷ ماه حقوق معوقه دارد

خورنا: شهردار گتوند گفت: اصلی‌ترین مشکل شهرداری‌ها در شرایط کنونی عدم توانایی در پرداخت حقوق‌های معوقه است و باید در این زمینه شهرداری‌ها را یاری کرد.

محسن شکری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: عدم توانایی شهرداری‌ها در پرداخت حقوق‌های معوق باعث شده است تا مجموعه شهرداری‌ها به صورت خموده فعالیت‌های عمران شهری را پیگیری کنند و در این زمینه باید توجه داشت که روز به روز این معوقات بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به میزان حقوق‌های معوق شهرداری گتوند گفت: در شرایط کنونی شهرداری گتوند هفت ماه حقوق معوق دارد که این میزان در سال‌ گذشته ۹ ماه بوده است.

شکری‌زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته تلاش زیادی برای کاهش این حقوق‌های معوق شد، گفت: در سال گذشته شهرداری گتوند ۱۴ حقوق پرداخت کرده است که از این تعداد ۱۲ حقوق به ماه‌های سال گذشته و دو حقوق به معوقات اختصاص داشته است.

شهردار گتوند با اشاره به میانگین پرداخت حقوق در شهرداری گتوند گفت: در سال‌های گذشته میانگین پرداخت حقوق در شهرداری گتوند ۴۰ تا ۴۵ روز یک‌بار بوده است ولی در شرایط کنونی این میزان به ۲۸ تا  ۳۲ روز یک‌بار رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش درآمد می‌تواند به نحوی باعث توانمندی شهرداری در پرداخت حقوق‌های معوق شود، گفت: شهرداری گتوند در راستای افزایش درآمدهای جاری تلاش زیادی کرده است و در سال گذشته بیش از ۸ میلیارد ریال بیش از پیش‌بینی‌های انجام شده درآمدزایی داشته است.

شکری‌زاده با تاکید بر اینکه مردم باید شهرداری را یاری کنند، خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته همکاری مردم در پرداخت عوارضات شهرداری بسیار خوب بوده است و همین امر باعث توانمندی شهرداری در خدمت‌رسانی بیشتر و پرداخت حقوق‌های معوق کارکنان و پیمانکاران شده است.