برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در کتابخانه‌های عمومی ماهشهر

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا از ماهشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رویا اسماعیلی به اقدام خداپسندانه شهرداری چمران در خصوص ساخت و واگذاری کتابخانه به منظور فراهم کردن فضایی شاداب و مفرح برای عموم مردم شهر چمران و اعضای کتابخانه و ترغیب و تشویق شهروندان شهر چمران به استفاده از محیط‌ های فرهنگی مسائل و مشکلات کتابخانه بررسی و توافقات لازم با مطهر امامی شهردار شهر چمران صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در این جلسه، شهردار چمران متعهد شد نسبت به نصب تابلوی راهنمای کتابخانه عمومی در سطح شهر به‌ویژه حوالی پارک ارم اقدام کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر ادامه داد: همچنین ایجاد حریم کتابخانه، دیوارکشی به منظور حفاظت بیشتر و گازکشی کتابخانه نیز از دیگر وظایف شهرداری چمران است.

اسماعیلی تصریح کرد: معرفی یک نفر واجد شرایط به‌ منظور راه‌اندازی و ایجاد کافی‌نت در کتابخانه عمومی شهدای چمران، تهیه کپسول‌های آتش‌نشانی و … از وظایف شهرداری چمران است.

وی عنوان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی ماهشهر نیز متعهد شد تهیه ترانس برق کتابخانه، تبلیغات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در همه اداره‌ها، اجرای طرح کتاب من و بهره‌گیری از نیروهای مخلص و علاقه‌مندان بسیج به منظور پیشبرد کارهای خدمات فنی و فضاسازی کتابخانه عمومی را بر عهده بگیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شهدای چمران با دارا بودن ظرفیت و رسالت ارتقا و ترویج مطالعه کتاب و کتابخوانی با آمادگی کامل میزبان هر طبقه از علاقه‌مندان به منظور حضور در این مکان فرهنگی خواهد بود و ما برنامه‌های اجرایی در کتابخانه عمومی شهدای چمران برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شامل برنامه‌های ویژه کودکان، برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و … را در نظر گرفته‌ایم که از جذابیت و تنوع خاصی برخوردار است.