نماینده شوش: مجلس در کنار دولت جدید خواهد بود

خورنا: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تا زمانی که منفعت مردم و مصلحت نظام ایجاب کند در کنار دولت یازدهم خواهد بود.

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آقای احمدی‌نژاد در روزهای آخر بسیار تندروی کرد و تمام خدمات جهادی خود را زیر سوال برد.

وی بیان کرد: روحیه جهادی و بسیجی‌وار وی که در ابتدا بسیار چشمگیر بود متاسفانه به دلیل افرادی که در اطراف وی وجود داشتند کم کم از بین رفت و دیگر روحیه وی با نظام نمی‌خواند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به آرمان‌های انقلاب و امام راحل، گمنام بودن افراد ملاک است نه اینکه آن همه هزینه، اهدای سکه و مدال افتخار تقدیم کنیم.

وی با بیان اینکه مدال و سکه واقعی از آن مردم بوده و انجام چنین کاری در اواخر عمر دولت صحیح نیست افزود: ما باید قدردان مردم باشیم و هزینه سکه و مدال را برای خدمت به مردم صرف کنیم.

نوری در ادامه محاسن دولت احمدی‌نژاد را بیشتر از معایب آن دانست و گفت: یکی از محاسن دولت احمدی‌نژاد این بود که توانست یک سری از خطوط قرمزها را همچون طرح توسعه کشاورزی استان که از زمان اصلاحات به وجود آمده بود کنار بزند.

وی ادامه داد: طرح توسعه کشاورزی یکی از الطاف مقام معظم رهبری به خوزستان بود که سال‌ها روی زمین مانده بود و خاک می‌خورد اما با اقدامات صورت گرفته طرح توسعه کشاورزی در استان عملیاتی و اجرایی شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نزدیک به ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان شامل این طرح می‌شد که از سال ۸۷ عملیاتی شده اما متاسفانه نظارت کافی بر روی این طرح انجام نشده و نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس آینده باید در همه حال کنار یکدیگر باشند، گفت: با توجه به مصاحبه‌های اخیر آقای روحانی، مواضع وی به اصول امام و منویات مقام معظم رهبری نزدیک بوده و تا زمانی که منفعت مردم و مصلحت نظام ایجاب کند مجلس در کنار دولت خواهد بود.