تکمیل حدود ۲ هزار واحد مسکن‌مهر ماهشهر

خورنا: مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: حدود ۲ هزار واحد مسکن‌مهر تا یک‌ماه آینده در این شهرستان تکمیل و آماده افتتاح می‌شود.

رحیم عتیقی اظهارکرد: این واحدها مربوط به پروژه فاز ۷ مسکن‌مهر که ۶ هزار واحد مسکن در آن در حال ساخت است، می‌شود. واحدهای فاز هفت تا پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در حال ساخت می‌باشند.

وی افزود: ۲ هزار واحد در حال حاضر در مرحله نازک‌کاری و پایانی قرار دارند و فقط بخشی از اقدامات مربوط به خدمات روبنایی در این واحدها باقی مانده است. تکمیل خدمات روشنایی نیز شامل جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، آسفالت و فضای سبز در حال انجام است.

عتیقی ادامه‌داد: واحدهای مسکن مهر ماهشهر به صورت ۴ طبقه و دارای پارکینگ، اسکلت فلزی و با زیربنای ۱۲۰ متر به اضافه مشاعات ساخته می‌شوند.

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر اظهارکرد: وضعیت سهم آورده متقاضیان مسکن‌مهر خوب است و سرعت اجرا و تعداد زیاد واحدها نشان‌دهنده عملکرد خوب متقاضیان در بخش پرداخت سهم آورده می‌باشد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های فرمانداری، دستگاه‌های خدمات‌رسان، تعاونی‌ها و مردم در اجرای مسکن‌مهر خاطرنشان‌کرد: در مجموع واحدهای مسکن‌مهر شهرستان با مشارکت ۱۳۰ تعاونی در حال ساخت هستند.