اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به تکمیل پروژه اتوبان هندیجان ـ دیلم

خورنا: رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به تکمیل پروژه اتوبان هندیجان ـ دیلم خبر داد.

حجت‌الله ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به اینکه روستاهای بسیاری در مسیر هندیجان به سمت استان بوشهر قرار دارند نسبت به اجرای پروژه اتوبان هندیجان ـ دیلم اقدام کردیم.

وی افزود: این اتوبان چهار بانده است و مسیرهای ارتباطی روستایی را به استان بوشهر متصل می‌کند و تردد شهروندان را با دیلم و سایر شهرهای استان بوشهر کم خطر و آسان‌تر خواهد کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان تصریح کرد: این پروژه در دو فاز در حال اجراست که ۲۲ کیلومتر آن به اتمام رسیده و هشت کیلومتر باقیمانده نیز در دست احداث است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار اولیه پروژه ۹ میلیارد تومان و اعتبار اختصاص داده شده به فاز دوم طرح ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

ابوعلی همچنین عنوان کرد: روستاهای مالکی، بوطاری، امامزاده عبدالله و رگ سفید از جمله روستاهای در مسیر استان بوشهر هستند که با تکمیل پروژه اتوبان چهار بانده مسیر تردد شهروندان و اهالی روستاها را سهل‌الوصول‌تر می‌کنند.

وی بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات مسیرهای ارتباطی و جاده‌ای آن‌ها است که تاکنون با تمام توان در این خصوص اقدام کرده‌ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • يك ماهشهری كاش فكری بحال جاده های مرگ ماهشهر- اميديه و ماهشهر هنديجان ميشد...متاسفانه دوروز پيش در يك تصادف دلخراش در اين جاده چهارنفر از همشهريان ما زنده زنده در آتش سوختند....مسئولين ماهشهر و استان كجاييد؟؟؟؟!!!!!