از فعالان و نخبگان آموزش و پرورش ملاثانی تقدیر شد

خورنا: جشن بزرگ تقدیر از فعالان و نخبگان آموزش و پرورش در سالن تربیت بدنی هنرستان سعادت شهر ملاثانی برگزار شد.

به گزارش خورنا از باوی، مراسم جشن بزرگ تجلیل از ۲۰۰ تن از همکاران فعال در انتخابات ، امتحانات نوبت دوم ، ناظرین امتحانات ، انسداد دفاتر امتحانات ، معلمان نمونه شهرستان و کارشناسان اداره با حضور سیاهپوش معاونت پژوهشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، ائمه محترم جمعه و مسئولین شهرستان باوی در هنرستان دخترانه سعادت شهر ملاثانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید صالح فاضلی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان باوی ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد مسعود حضرت صاحب الزمان(عج) در سخنانی با تبیین هدف اصلی برگزاری این مراسم گفت : به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) و لزوم برگزاری جشن و سرور در سطح شهرستان ، مدیریت آموزش و پرورش در راستای ایجاد شور و نشاط و شادابی و تقدیر از کلیه همکاران فعال و زحمتکش که در طول یکسال تحصیلی با تحمل زحمات و تلاشهای مضاعف و پیگیری امورات آموزشی و پرورشی اقدامات خوبی را انجام دادند این مراسم در هنرستان دخترانه سعادت برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان باوی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تشریف فرمائی معاونت پژوهشی مدیر کل آموزش و پرورش افزود : همکاری و همراهی بسیار خوب مسئولین محترم اداره کل ، ائمه محترم جمعه و مسئولین شهرستان می تواند بار سنگین مشکلات را کاهش و ما را در حل معضلات آموزشی و پرورشی و تحقق اهداف عالیه ی نظام تعلیم و تربیت یاری نماید.

فاضلی در پایان سخنان خود مجدداً از زحمات کلیه دست اندرکاران و مجریان انتخابات که با خلق حماسه ای ماندگار بار دیگر در جهت تحقق منویات مقدس مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) گام برداشتند صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

گفته می شود که این مراسم به همت مسئولین تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان ، کادر آموزشی و اداری و تلاش هنرجویان هنرستان سعادت و همچنین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت .

در پایان این مراسم از فعالان انتخابات ، ناظرین امتحانی نوبت دوم ، معلمان نمونه شهرستانی ، و کارشناسان اداری تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است قبل از صرف ناهار ، نماز وحدت در محل نمازخانه هنرستان سعادت به امامت حاج آقا آفرین امام جمعه محترم شهر ویس اقامه شد.

سید محسن موسوی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز و تریکان معاونت ناحیه ۴ نیز در این مراسم حضور داشتند.