امام جمعه دزفول: شهید بهشتی قلب تپنده انقلاب بود

خورنا: امام جمعه شهرستان دزفول گفت: شهید بهشتی قلب تپنده انقلاب اسلامی بوده و در راستای تحقق آرمان‌‌های اسلام و انقلاب جان خود را نثار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان دزفول با اشاره به واقعه هفت تیر اظهار داشت: شهید بهشتی چهره شاخص سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی بوده که در راستای تحقق اهداف این انقلاب تلاش بسیار زیادی کرد و کسی بوده که قانون اساسی این نظام را تنظیم و تدوین نموده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی جامعه به سختی می‌توانست افراد انقلابی و ضد انقلابی را تشخیص داده شهید بهشتی نیز مورد اتهام بوده و دشمنان از هر فرصتی برای تخریب شخصیت‌های مؤثر نظام سوءاستفاده کرده که در مورد این شخصیت برجسته نظام نیز به همین صورت بود.

خطیب نمازجمعه شهرستان دزفول ابراز داشت: در آن زمان شهید بهشتی و یارانش طبق منویات امام خمینی(ره) عمل کرده و همین امر باعث خشم دشمنان شرق و غرب و در رأس آنان منافقین کوردل شده که به این ترتیب جریان بمب گذاری هفت تیر نتیجه همین احساس خطرها بود.

قاضی دزفولی عنوان کرد: شهید دانش از جمله شهیدان حادثه هفت تیر بوده که الحق فردی انقلابی و لایق مقام پر فیض شهادت بوده که در آن زمان نماینده مردم دزفول در مجلس بود و در زمان رای گیری برای انتخابات ایشان به پای صندوق‌های رای آمده و از همه مسئولان خواستار برگزاری هرچه بهتر انتخابات و جلوگیری از هر گونه تقلب حتی به نفع خودش شد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات فرهنگی اعلام داشت: همه مسئولان شهری با کمک و مساعدت یکدیگر اقدام به تأسیس سیستم دیجیتال در شهرستان دزفول کردند تا به این وسیله از جذب مردم و به خصوص جوانان به سمت ماهواره و شبکه‌های مبتذل کاسته و زمین را برای رشد و تعالی شهر بیشتر کنند.