کارخانه آسفالت اصلی‌ترین مرکز درآمد شهرداری شوشتر تعطیل است

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر که اصلی‌ترین مرکز درآمدی شهرداری می‌تواند باشد تعطیل است و باید برای راه‌اندازی آن اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای سوم و منتخبان مردم در شورای چهارم اسلامی شهر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر باید بدون حاشیه باشد، هر چه حاشیه شورای شهر کمتر باشد مطمئنا در پرداختن به مسائل پیرامون موفق‌تر ظاهر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر مکانی برای تفرقه نیست، گفت: تفرقه و انشقاق باعث می‌شود تا از رسیدن به اهداف عالیه ترسیم شده باز بمانید و در شورای سوم گاها چنین اتفاقاتی رخ می‌داد.

عضو شورای دوره سوم اسلامی شهر تفرقه را اصلی‌ترین عامل شکست دانست و گفت: اصلی‌ترین عاملی که باعث شکست می‌شود تفرقه و انشقاق است و باید کوشید تا بر اساس قانون با مشکلات مواجه شد.

حسین‌زاده تصریح کرد: در شورای سوم حتی تغییر برخی شهرداران بر اساس تفرقه انجام شد که باید در شورای چهارم به این مسئله توجه زیادی شود.

*متمرکز بر رفع مشکلات مردم

عضو شورای دوره سوم اسلامی شهر شوشتر گفت: اعتبارات شهرداری را در سطح پروژه‌ها متمرکز کنید و در این بین تلاش کنید تا پروژه‌هایی مانند بدنه‌سازی خیابان طالقانی در مدت زمانی کوتاه به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد: اتوبان ملاصدرای شوشتر را بر اساس مسائل تخصصی و فنی در اسرع وقت پیگیری کنید تا گره بزرگی از مشکلات ترافیکی و شهر شوشتر باز شود.

حسین‌زاده عنوان کرد: در بخش ساخت و سازهای غیرمجاز باید با سرعت عمل زیاد و شدت برخورد شود و در این باره کوتاهی باعث ایجاد کلونی‌های سکونت‌گاه غیررسمی می‌شود.

*تاسیس بازارچه‌های منطقه‌ای در شهر

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات مردم کاسته شود، افزود: باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا با احداث بازارچه‌های محلی و منطقه‌ای گامی در راستای کاهش تردد به مرکز شهر شوشتر برداریم.

این عضو شورای دوره سوم اسلامی شهر شوشتر گفت: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر که اصلی‌ترین مرکز درآمدی شهرداری می‌تواند باشد در شرایط کنونی تعطیل است و باید در اسرع وقت برای راه‌اندازی آن اقدام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کارخانه روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ تن آسفالت تولید کرده است ولی در شرایط کنونی تعطیل است و هیچ درآمدی از این مجرا عاید شهرداری نمی‌شود.