رفع مشکلات شوشتر نیازمند زمان است

خورنا: منتخب شورای چهارم اسلامی شهر شوشتر گفت: رفع مشکلات شهرداری شوشتر نیازمند صرف زمان و تمرکز اعضای شورا است و باید در این باره کوشید تا زمان زیادی برای شورای شهر صرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای شوراهای سوم و چهارم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در راستای رفع مشکلات باید زمان زیادی را برای تمرکز صرف کنند و به این دلیل باید کوشید تا اعضای شورا وقت زیادی برای حضور در شورا صرف کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای شورای سوم در عرصه صرفه‌جویی هزینه‌ها گفت: شهرداری شوشتر در دوران شورای سوم ۱۸۰ نفر از کادر خود را بازنشسته کرده است و در این بین ۲۳۰ میلیون تومان صرفه‌جویی هزینه‌ای انجام داده است.

وی تاکید کرد: شورای سوم در بخش درآمدی توانسته است با مساعدت‌ها و همکاری‌ها با شهردار درآمدهای شهرداری را از ماهانه ۳۷۰ میلیون تومان به ماهی یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان افزایش دهد.

وی افزود: رمز موفقیت شورای سوم در ماه‌های پایانی خروج از حاشیه‌هاست و به این دلیل باید این روند همچنان ادامه داشته باشد.

سلطانیان گفت: اصلی‌ترین برنامه‌ها در شورای چهارم باید بر آسفالت، فضای سبز، زیباسازی و پرداخت حقوق‌های معوق متمرکز شود زیرا حقوق‌های معوق به نحوی سایه‌ای بر عملکرد شهرداری و شورای شهر محسوب می‌شوند.

* قومیت و سیاست در شورای شهر جایی ندارد

دیگر منتخب شورای اسلامی شهر شوشتر در دوره چهارم اظهار کرد: شورای شهر محلی برای فعالیت‌های قومی و سیاسی نیست و باید کوشید تا از این شرایط بدور ماند.

ابراهیم محمودی‌کوهی خاطر نشان کرد: در مدیریت تفاهم بین کارکنان و کارفرما اصلی‌ترین نقش را در توسعه و فعالیت‌ها ایفا می‌کند و به این دلیل باید کوشید روز به روز این تفاهم میان شهرداری و شورای شهر بیشتر شود.

محمودی‌کوهی افزود: باید در کنار نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار برای توسعه شهر قرار گیریم و در این بین حاشیه سازی‌ها راه بجایی نخواهد برد.