مدیران سیاسی ‌شوشتر ‌مشکلات را نادرست به سمع آیت‌الله موسوی‌جزایری می‌رسانند

خورنا: عضو شورای اسلامی سوم شهر شوشتر گفت: ‌برخی از مدیران سیاسی شهر شوشتر بومی نیستند و مشکلات را آن چنان که خود می‌خواهند به سمع آیت‌الله موسوی جزایری می‌رسانند و در صورتی که شورای شهر خود با نماینده ولی فقیه ارتباط نداشته باشد اصطلاحا دور خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای سوم و منتخبان شورای چهارم اسلامی شهر اظهار کرد: شورای شهر همانند سکانداری کشتی است که موتور ندارد، به این دلیل تنها باید کشتی را مدیریت کرد که غرق نشود.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد هستیم، گفت: تنها باید با اتحاد و همدلی این کشتی بی‌موتور را هدایت کرد تا شاید به ساحل برسد.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم اصلی‌ترین برنامه‌ای باشد که در دستور کار قرار می‌دهید و این مهم را فراموش نکنید که مجال برای خدمت‌رسانی به مردم بسیار کوتاه است.

*کارهای نیمه تمام را تمام کنید

رسولی با اشاره به اینکه پرونده‌های زیادی برای اتمام روی میز شورای چهارم خواهد بود، خاطر نشان کرد: پرونده‌های زیادی برای پیگیری روی میز شورای اسلامی شهر قرار دارد و خواهشمندم این پرونده‌ها را به نتیجه برسانید.

وی با اشاره به برخی از این مشکلات پیگیری شده، افزود: در پل شطیط باید رمپ و لوپ‌هایی احداث می‌شد که در دستور کار قرار نگرفت و به این دلیل باید در دستور کار شورای چهارم قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی سوم شهر شوشتر خاطر نشان کرد: کمربندی شهر شوشتر در بودجه سال ۹۱ پیش بینی شده بود و در مجلس شورای اسلامی نیز مصوب شده است ولی به دلیل محدودیت بودجه در این باره اتفاق خاصی رخ نداد و باید پیگیری اجرای این پروژه را از سر بگیریم.

وی تاکید کرد: با اجرای این پروژه پل بالای مرقد علامه شیخ شوشتری احداث می‌شود و سپس فرهنگ‌شهر و ساحلی به منطقه بین‌الحرمین متصل خواهد شد و بخش زیادی از ترافیک شهر شوشتر برطرف می‌شود.

رسولی خاطر نشان کرد: باید‌‌ از توانمندی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ‌بهره برد و ‌جلسات ‌هر ماه با حضور ایشان برگزار شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه دولت نهم و دهم که خود زائیده شورای اسلامی شهر بود اعتقادی به شوراها نداشت زیرا بارها برای رفع مشکلات شهر شوشتر درخواست جلسه با استاندار کردیم ولی ایشان بررسی مشکلات را به پایین‌ترین رده موجود یعنی مدیر کل امور شهری ارجاع می‌داد.

وی خاطر نشان کرد: برخی از مدیران سیاسی شهر شوشتر بومی نیستند و مشکلات را آن چنان که خود می‌خواهند به سمع آیت‌الله موسوی جزایری می‌رسانند و در صورتی که شورای شهر خود با نماینده ولی فقیه ارتباط نداشته باشد اصطلاحا دور خواهد خورد.

عضو شورای اسلامی سوم شهر شوشتر خاطر نشان کرد: باید در برنامه‌ها چشم‌انداز و افق برنامه داشته باشیم و در شورای سوم نیز در این باره بارها تذکر دادم و توجه خاصی به این موضوع نشد.

*اشتباه شورای سوم را تکرار نکنید

رسولی گفت: در شورای سوم اشتباهی بزرگ مرتکب شدیم و آن اشتباه این بود که در بدو ورود شهردار را عوض کردیم و همین مشکل برای شورای چهارم امکان تکرار دارد که باید بسیار در این باره مواظب باشید.

وی در پایان بیان کرد: همه اعضای شورای سوم در ابتدای کار در این مشکل مقصر هستند زیرا همه برای این تغییر موافقت کردیم و تا شرایط کنونی مشکلات را به همراه داریم.