ساعت کار جدید ادارات خوزستان اعلام شد

خورنا: باتوجه به مصوبه ستاد خشکسالی و لزوم کاهش مصرف انرژی در ساعات پر مصرف و جلوگیری از قطع برق در تابستان، ساعات کار جدید اداری در استان از تاریخ ۴ تیر ۹۲ ابلاغ شده است / همچنین روزهای پنجشنبه برابر ابلاغیه های قبلی تعطیل است و ساعات کار بیمارستان ها و مراکز درمانی و امدادرسانی تغییری نخواهد یافت. کلیه سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادی انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیردولتی، بانک ها، شهرداری ها و موسسات آموزشی ملزم به رعایت ساعات کاری اعلام شده هستند
استاندار خوزستان گفت: باتوجه به مصوبه ستاد خشکسالی و لزوم کاهش مصرف انرژی در ساعات پر مصرف و جلوگیری از قطع برق در تابستان، ساعات کار جدید اداری در استان از تاریخ ۴ تیر ۹۲ ابلاغ شده است.سیدجعفر حجازی در خصوص ساعت جدید کاری ادارات در خوزستان  گفت: روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعات کار اداری ۶:۳۰ تا ۱۴:۴۵ است.

وی افزود: همچنین روزهای پنجشنبه برابر ابلاغیه های قبلی تعطیل است و ساعات کار بیمارستان ها و مراکز درمانی و امدادرسانی تغییری نخواهد یافت. کلیه سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادی انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیردولتی، بانک ها، شهرداری ها و موسسات آموزشی ملزم به رعایت ساعات کاری اعلام شده هستند.