امام جمعه شوش: برق و آب بهینه مصرف شود

خورنا: امام جمعه شوش گفت: بهینه مصرف کردن آب و برق برای این است که دیگران نیز از این موهبت الهی بتوانند استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سید محمد امام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش بهینه مصرف کردن برق و آب را امری لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: بهینه مصرف کردن برای این است که دیگران نیز از این موهبت الهی بتوانند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه شوش با اشاره به تلاش نیروهای اداره برق شهرستان خاطرنشان کرد: از تلاش پرسنل زحمتکش نیروی برق شهرستان برای احداث ایستگاه برق در جنوب شهر تقدیر و تشکر می‌‌کنم و امید است امسال شاهد قطع برق هیچ جایی از شهرستان خود نباشیم.

*خلق حماسه سیاسی

امام با اشاره به مسئله انتخابات و خلق حماسه سیاسی توسط مردم خاطرنشان کرد: حضور همه اقشار مردم در پای صندوق رأی، همان حماسه مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشید.

وی افزود: مردم در انتخابات ۲۴ خرداد سال جاری به همه جهانیان نشان دادند که مردم ایران مردمی متحد و یکپارچه و همیشه در صحنه هستند.

امام جمعه شوش با تشکر از حضور همه اقشار مردم در انتخابات ادامه داد: با توجه به حضور کاندیداهایی از تمام سلایق و حزب‌های سیاسی مردم به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند.

وی با اشاره به انتخاب رئیس‌ جمهور جدید توسط مردم گفت: مردم با داشتن بینش سیاسی قوی و همچنین شناخت از کاندیداها توانستند فردی را که بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است را انتخاب کنند.

امام تصریح کرد: انتخاب حسن روحانی، توسط مردم نشانه این است که مردم بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب همچنان پیرو ولایت‌فقیه هستند و با انتخاب یک شخصیت روحانی از انقلاب و نیروهای انقلابی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به کنفرانس خبری رئیس جمهور منتخب گفت: رئیس‌جمهور منتخب در اظهارات خود در این نشست خبری نشان دادند که رئیس جمهوری همه مردم ایران است و امیدواریم بتواند اوضاع اقتصادی و سیاسی جامعه را بهبود ببخشد.

امام جمعه شوش، انتخابات شوراهای شهر و روستا را مهم ارزیابی کرد و افزود: این انتخابات برای پیشرفت و آبادانی شهرها بسیار مهم است و مردم با انتخاب شایسته می‌توانند از بهترین امکانات شهری بهره برند.

وی اضافه کرد: همه آن‌هایی که رأی آوردند و یا نیاوردند پیروز میدان انتخابات هستند زیرا همگی برای پیشرفت این نظام کاندیدا شده و دوست دارند به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنند.

امام با اشاره به شفافیت این انتخابات گفت: به فضل خدا این انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد و به گفته امام راحل که میزان رأی ملت است توانستیم یک حضور حماسی را از مردم شاهد باشیم.

*۳۶۶۶ روایت در مورد امام زمان(عج)

وی در ادامه با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: نیمه شعبان و ولادت امام زمان بسیار مهم و مقدمه شب‌های قدر است.

امام جمعه شوش بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در پیشگاه خدا مقرب‌تر باشیم باید بتوانیم ارتباط خوبی با امام زمان خود برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای امام زمان ۳ هزار و ۶۶۶ روا‌یت در کتب اهل تشیع و تسنن وجود دارد خاطر نشان کرد: باید همیشه در انتظار امام زمان(عج) خود باشیم تا بتوانیم در صحرای محشر جز یاران ایشان قرار گیریم.