تیم کاراته بانوان رامهرمز به مقام نخست مسابقات کشوری رسید

خورنا: مدیر هیئت‌های ورزشی بانوان رامهرمز گفت: تیم کاراته بانوان این شهرستان به مسابقات کشوری که در بندرانزلی برگزار شد اعزام گشت و توانست مقام اول و دوم کاتای تیمی را کسب کند.

لیلا هیبتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: به منظور حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی، تیم کاراته بانوان سبک شوتوکان این شهرستان موفق شد که در مسابقات کشوری که در بندرانزلی برگزار شد حضوری چشمگیر یابد.

وی ادامه داد: این تیم به مربیگری شراره هرمزی‌نژاد و در سبک شوتوکان توانست در این دوره از مسابقات مقام اول و دوم تیمی را کسب کند.

مدیر هیئت‌های ورزشی بانوان رامهرمز ادامه داد: در این دوره از مسابقات در کاتای تیمی این تیم توانست با حضور نسترن امیری، سمانه هاشم‌زاده و زینب روشن‌جا مقام اول و با حضور شهلا آردش، زهرا ممبینی و عاطفه احمدی مقام دوم کاتای تیمی را کسب کند.

وی همچنین عنوان کرد: در کاتای انفرادی نیز طیبه تقوی‌زاده، کوثر امیری و سمانه هاشم‌زاده مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

هیبتی اضافه کرد: این تیم با شرکت در رشته کمیته نیز توانست با حضور بهاره امیرپور، نسترن عزیزی، کلثوم روشن‌جا مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با شرکت گسترده بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی بتوانیم جایگاه بانوان این شهرستان را در ورزش بانوان سطح استان و کشور ارتقا دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ahmad9970 خوشحال شدم به خانواده آقای روشن جاتبریک میگم که دوتادخترورزشکارتحویل جامعه دادزینب خانم وکلثوم خانم بهتون تبریک میگم قدرپدرتون روبدونید