«سعید جنامی» رئیس جدید اداره ارشاد شادگان شد

خورنا: در جلسه‌ای با حضور مسئولان شهری و استانی، «سعید جنامی» به‌عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، در جلسه‌ای با حضور مسئولان شهری و استانی، «سعید جنامی» به‌عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان منصوب شد.

فرماندار شادگان در این جلسه اظهار کرد: توانمندسازی و آموزش در رشته‌های مختلف فرهنگی ـ هنری در شهرستان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و لازم است با برنامه‌ریزی منظم زمینه پیشرفت فرهنگ و هنر شهرستان را فراهم کنیم.

عبدالزهرا سنواتی با اشاره به انتصاب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری در سطح شهرستان شادگان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شادگان پتانسیل‌ها و نیروهای انسانی مستعدی در حوزه‌های مختلف علمی، ادبی، هنری و … دارد که در صورت استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم سطح فرهنگ و هنر شهرستان را ارتقا بخشیم.

فرماندار شادگان اظهار امیدواری کرد که با تعامل بیرونی کانون‌های شهرستان، هنرمندان، کارکنان، فرهنگیان و کارشناسان بتوان گام‌های اثر بخشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی برداشت.

در پایان این جلسه از زحمات «علی بهرامی» به‌عنوان مسئول پیشین اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تقدیر و «سعید جنامی» به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابراهيم سالمي استاد سعيد جنامي از دبيران محترم بنده بودن وجز خوبي از ايشان نديديم و استاد فاضل وبرجسته وتوانمندي هستند.