امیری: برخی در ماهشهر “ستادهای سهم خواهی از دکتر روحانی” راه اندازی کرده اند

خورنا: قاسم امیری، رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان بندرماهشهر گفت: برخی در شهرستان ماهشهر برای سهم خواهی از دکتر روحانی اقدام به تشکیل ستادهای غیر مجاز پس از انتخابات کرده اند.

قاسم امیری در خصوص چرایی رای بالای دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر به خبرنگار خورنا گفت: شهرستان ماهشهر به دلیل ترکیب خاصی که دارد و از نظر آماری در این شهرستان طبقه متوسط حضور ملموسی دارند و بافت سنتی ماهشهر نیز همیشه رابطه خوبی با گفتمان اصلاح طلبی و توسعه داشته است و تلاش ماهشهری ها در طول تاریخ و در جریان بسط دموکراسی خصوصا پس از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل اغماض نیست.

رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر ادامه داد: باید به نقش برجسته متخصصان و دانشگاهیانی که به واسطه صنعت عظیم پتروشیمی در این منطقه سکنی گزیدند و در واقع دیگر خود را ماهشهری می دانند نیز اشاره کرد. همه این افراد در طول دوره انتخابات به عنوان ستادهایی خودکار برای ما عمل کردند که سینه به سینه و با ارسال پیامک نقش آفرینی کردند.

وی افزود: بار سنگین ستاد در هفته تبلیغات بر روی دوش جوانان عزیزی بود که با برپایی ستاد در خیابان منتظری  و ناحیه صنعتی به ما پیوستند. ما در همین مدت بسیار کوتاه توانستیم یکی ار بهترین ستادهای استان را فعال کنیم و به هدف اصلی مان که تشویق مردم برای شرکت در انتخابات بود دست یابیم.

امیری خاطرنشان کرد: یقین داشتیم که اگر مردم به پای صندوق های رای بیایند از درون صندوق ها نام آقای دکتر روحانی بیرون خواهد آمد. خوشبختانه این اتفاق میمون و مبارک رخ داد و نه تنها رای اول در شهرستان بندر ماهشهر به آقای روحانی داده شد بلکه در سطح استان نیز بعد از اهواز بیشترین رای به حساب آقای روحانی ریخته شد.

امیری تصریح کرد: البته در این بین باید به این موضوع توجه کرد که اهواز از نظر جمعیت قابل مقایسه با ماهشهر نیست. این میزان رای به آقای روحانی افتخاری برای اعضای ستاد و همه حامیان و دوستداران روحانی در ماهشهر می باشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری برای استان خوزستان آقای دکتر رضایی در واقع یک نامزد بومی محسوب می شدند کسب حدود ۵۲ هزار رای، یعنی حدود ۴۶ درصد آراء شهرستان ماهشهر، رای بسیار بالایی است و یک بار دیگر از همه مردم عزیز شهرستان بندر ماهشهر و تک تک اعضای ستاد که نقش آفرینی کردند تشکر و قدردانی می نمایم.

امیری بیان داشت: ستاد مرکزی ما و ستادهای فرعی واقع در ناحیه صنعتی و شهید چمران نقش بسزایی ایفا کردند خصوصا اینکه برخلاف انتظار ما آنهایی که باید می آمدند نیامدند و ما با دست خالی این تشکیلات منسجم را پیش بردیم.

وی در پاسخ به میزان تاثیر فعالیتهای ستادهای شهرستان در جذب آرا و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای، اذعان کرد: جوانان عزیز و دانشجویان در ماهشهر شوری آفریدند که نا امیدها هم به میدان آمدند و بسمت صندوق های رای رفتند.

امیری ادامه داد: بیلبورد تبلیغاتی ما که بعنوان برند ستاد انتخابات دکتر روحانی شهرستان ماهشهر در کشور شناخته شده است تاثیر بسیار خوبی داشت هرچند برای بعضی ها قابل تحمل نبود اما همان برخورد تند و خشن با بیلبورد بی زبان ما نیز در نهایت فضا را به نفع ما تمام کرد و باعث شد که افراد بیشتری به سمت آقای روحانی جذب شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر در پاسخ به اینکه چه بیشتر از کدام قشر در ستاد انتخاباتی فعال بودند گفت: جوانان، جوانان و جوانان. واقعا نقش آنها برجسته بود.

قاسم امیری در خصوص اینکه آیا غیر از ستادهای رسمی دکتر روحانی، شخصیت های حقیقی و حقوقی دیگری نیز در امر تبلیغات انتخاباتی دکتر روحانی فعال بودند، پاسخ داد: بطور رسمی نه اما بسیاری از عزیزان بصورت خودکار و با ارسال پیامک در جایگاه ستادهای فرعی ما درآمده بودند و از سر عشق و دلسوزی برای مملکت آرام نمی نشستند.

وی تصریح کرد: تنها ستاد رسمی در شهرستان ماهشهر ستاد انتخاباتی آقای دکتر روحانی شهرستان ماهشهر بود که بصورت رسمی و قانونی فعالیت می کرد و دیگران یا فرصت نکردند ستادی راه اندازی کنند یا بعضی معذوریت های قانونی و مخاطرات مد نظر خودشان را داشتند.

وی در خصوص برخی تکاپوهای افراد ناشناس و تبلیغات و هزینه های پس از انتخابات، اذعان کرد: اینکه عده ای در سطح شهرستان در حال فعالیت آن هم یک هفته پس از انتخابات هستند جای تعجب است. ظاهرا قرار است در هفته های آینده یک انتخابات دیگری هم داشته باشیم که اینچنین در حال هرینه کردن هستند. البته دیگر نمی شود نام ستادهای انتخاباتی بر روی آنها گذاشت.اینها ستادهای سهم خواهی هستند.

وی افزود: ما هنوز کسانی که این تحرکات را انجام می دهند نشناختیم زیرا نه با ستاد مرکزی دکتر روحانی در ماهشهر هماهنگ کرده اند و نه هیچ گروهی از آنها توسط مقامات اداری و امنیتی شهرستان تاکنون تایید شده است.

امیری تصریح کرد: یک ستاد قانونی باید در مرحله اول از ستاد مرکزی استان معرفی شده باشد و سپس فرمانداری محل آنرا تایید کرده باشد. یعنی از سوی مقام ذیصلاحی به فرمانداری معرفی شده باشد آنهم قبل از انتخابات نه یک هفته پس از انتخابات و به همین خاطر تحرکات آنها مشکوک و قابل پیگیری است.

رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر گفت: ستادهای عجیب و غریبی که در حال راه اندازی هستند هیچ کدام محلی از اعراب ندارند و تنها ستاد رسمی همان ستاد مرکزی دکتر روحانی است که مسئولیت آن بر عهده این حقیر و بار آن بر روی دوش جوانان ماهشهری بوده است.

قاسم امیری خاطرنشان کرد: البته خوشحالی و ابراز شادمانی که توسط مردم و بصورت خودجوش دیده می شود را باید از کار هدفمند این گروهها جدا کرد.خیلی از همشهریان عزیز در نقاط مختلف شهرستان به پخش شیرینی و شربت پرداختند.حتی شنیده شده است که در برخی روستاهای منطقه گوسفند قربانی کردند.اینها همه قابل احترام است و به خود می بالیم  که چنین مردمی داریم.اما اینکه گروه هایی قارچ گونه از نقاط مختلف رشد کنند و بخواهند از روی دوش مردم و به نام ستاد دکتر روحانی بالا بروند ما این اجازه را نمی دهیم.

امیری تاکید کرد: ما تاکیدات مکرر این روزهای آقایان خاتمی و عارف را سرلوحه کار خویش قرار می دهیم و سخن این عزیزان را که “گفتمان اصلاح طلبی سنخیتی با سهم خواهی ندارد” را یاد آور می شویم. ما نباید سطح یک گفتمان متعالی مانند اصلاح طلبی را تا این حد تنزل دهیم و منافع مملکت را در این برهه حساس فراموش کنیم.

وی گفت: اگر از زاویه دید این افراد سهم طلب هم موضوع را دنبال کنیم باید بگوییم  وقتی شما ریسک مخاطرات را نمی پذیرید، چگونه ممکن است بخواهید از باغ حوادث میوه ای بچینید.

امیری در پایان ضمن قدردانی از همکاری های فرمانداری شهرستان ماهشهر در ایام انتخابات و پس از آن، اظهار کرد: از فرمانداری محترم و مقامات مسوول انتظار داریم که هرنوع فعالیتی که تحت عنوان ستاد دکتر روحانی در ماهشهر انجام می شود را فقط از کانال ستاد دکتر روحانی در این شهرستان پیگیری کنند و اجازه ندهند فضای آرام و مطلوب شهر دچار تلاطم شود. از دوستان عزیزی که قصد انجام فعالیت هایی تحت عنوان ستاد دکتر روحانی دارند نیز تقاضا داریم مطالبات خود نظیر اخذ مجوزهای مختلف، نصب بنر های مرتبط، برگزاری جشن و دیگر موارد را صرفا از کانال ستاد رسمی دکتر روحانی در شهرستان ماهشهر پیگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • طرفی بله همیشه اینگونه افراد سودجو بعد از برنده شدن فرد در انتخابات به وجود می آید . که در 8 سال گذشته هم در کشور با رانت خواری های فراوان اوضاع اقتصادی کشور را به اینجا کشاندند.
    • بهلول .نه چپ نه راست بلکه وسط.|وشاخص ، خط امام است.
  • محمد درود بر خورنا بخاطر اطلاع رسانی صحیح و به موقع.اما ایکاش یه جورایی ما این سهم خواهان رو میشناختیم تا به مردم معرفیشون کنیم.امروز من بطور اتفاقی یه بنرهایی دیدم در سطح شهر .فکر کنم کار همی ها بوده.چون به جای اسم ستاد دکتر روحانی یه چیزای دیگری نوشته بود
    • طرفی بله دیشب بیشتر در سطح شهر مشهود بود .
  • محمد جمع کنید . امیری کیه؟ متاسفم برای این رییس ستاد ترسو و بی لیاقت . امیری تو کجا بودی تو ستاد 88. تو سهم میخواستی که ای همه راه رفتی برای دیدار اقای روحانی . ما برای تشکر به مردم شیرینی دادیم اقای ترسو . برو خجالت بکش بی لیاقت
    • مریم سبز سلام محمد،آروم باش،چرا اینقد آتیشی ؟؟/ چیو جمع کنیم ؟/؟/گفتگودرفضای مجازیو؟؟افشای حقیقتو؟؟ جنابآ قای امیری در سال 88 رئیس ستاد میر حسین موسوی در شهرستان رامهرمز بودن ،شما از فعالیت های سیاسی ایشون در جنبش دانشجویی اطلاع دارید؟خوب عزیزم ندارید که اینطور حرف میزنید. ضمنا اگه به مردم شیرینی دادی و دنبا سهم خواهی نبودید چرا بیانیه ای از طرف یه ستاد انتخاباتی ساختگی که بعد از پیروزی دکتر روحانی ساخته شده دادید.اگر شما به دکتر روحانی اعتقاد دارید و خودتونو حامی ایشون میدونید یه تماس با دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در اهوازبگیرید و ببینید که تنها ستاد انتخاباتی در ماهشهر از طرف دکتر روحانی کی بوده و ریاست اون به عهده کیه.من هم مثل شما تا حکم ریاست ستاد رو در دست آقای امیری ندیدم نپذیرفتم."یا حق"
    • افشین مریم جون نمیدونم چند سالته ولی من تو سال 88 در ماهشهر بودمو دیدم که آقایان توکلی و شریفی یه ستاد داشتن در ماهشهر قدیم تو ترمینال اتوبوسای خط واحد و بیشتر شبیه ستاد مخفی بود و خداشاهد اکتیو نبود و ستاد ناحیه صنعتی ترکونده بود. در 88 همون بچه های ناحیه در 88 امسال هم تو ناحیه هم توی خیابان منتظری ترکوندن ایول برو بجه های هسته مرکزی.
    • حسين سلام مريم سبز طبق صحبتي كه من از آقاي اميري شنيدم مسووليت ستاد مهندس موسوي در سال 88در شهرستان رامهرمز با عزيز ديگري بوده است.هرچند تفكر آقاي اميري كاملا اصلاح طلبانه است.
  • شایان از افرادی که این فعالیت های غیر مجاز رو دارند انتظار میره که بعد از خوندن این مطلب نظر خودشونو بزارن تا ما واقعا بدونیم چه هدفی دارن چند روز پیش من شاهد پخش شیرینی و بیانیه هایی توسط افرادی بودم که هیچگونه فعالیتی در ستاد نداشتن .جالب اینجاست که این بیانیه ها رو در محل ستاد های انتخاباتی پخش می کردند که به نوعی خودشونو متصل به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی معرفی کنن.افرادی مثل آقای توکلی وآقای شریفی و آقای جمال درویش.انتظار من این که شجاعانه بیان و پاسخگو باشن...............
    • سجاد be nazare khodet dar oon hadi hasti ke in aghayoon bian behet javab bedan too mahshahr eslahat ro faghat be esme in aghayoon mishnasan , to chi midooni
  • خاتمی .هاشمی.روحانی بازهم پیروزی رو تبریک میگم .بعضی ها مثل اینکه نمیگذارن شیرینی این پیروزی چند روزی باقی بمونه.مثل زمان پیامبر که تو جنگ احد پیروز بودیم اما به دنبال غنائم ،جنگ برده رو وا دادیم من آقای امیری نیستم که بخوام اسم نیارم آقایان توکلی شریفی درویشی شما که فرهنگی هستید بچه های این شهر پیش شما به اصطلاح تربیت میشن ،شما اگر به هر دلیلی ترسیدید، نا امید بودید...................نیومدید پای کار حالا هم خوشحال باشید بالاخره هر چی باشه اصلاحاتی ها پیروز شدن اگردغدغه ی شمااز پیروزی پست وموقعیت بوده به نظر من با صحبت قهرمانان اصلاحات جناب آقای خاتمی و دکتر عارف منافات داره که گفتند:“گفتمان اصلاح طلبی سنخیتی با سهم خواهی ندارد” بزرگتر ها هم اشتباه می کنن،اشتباهتون رو بپذیریدو دیگه اشتباه نکنید.
  • سید علی کی ترسوه این ستاد؟؟؟؟ بالا بردن بیلبورد آقایان هاشمی روحانی خاتمی کاری بود که تو هیچ کجای ایران انجام نشد کار بچه های این ستاد بوده تصویرشم تو سایت عصر ایران مطرح شده. من خودم شاهد فشارایی که فرمانداری شهرداری و ... به هسته مرکزی ستاد آورد ،بودم.حالا که توی شهر ما یه عده پیدا شدن که هم نترسن هم کارشونو بلدن ما به جای حمایت باید این حرفارو بزنیم آقا محمد؟؟؟ واقعا متاسفم
  • معشوری آقایانی که قبل از انتخابات میگفتند به هیچ وجه مسئولیت ستاد را قبول نمیکنند آن هم با وجود درخواست های مکرر ستاد استان از آنها، چه شد که حالا داییه مهربان تر از مادر شدند ؟! اگر آقای امیری مسئولیت ستاد را قبول نمیکرد، در ماهشهر هم مثل بسیاری از شهرستانهای استان، ستاد دکتر روحانی راه اندازی نمیشد.
  • يك دوست با سلام و عرض ادب از سايت محترم خورنا تقاضا دارم كه كامنت هايي كه نام افراد برده مي شود و ممكن است خداي ناكرده به حريم آنها تجاوز شود را با دقت و احتياط بيشتري علني نمايد.اين بزرگواراني كه شما از آنها نام برديد(آقايان توكلي،شريفي و درويش)از افتخارات و بركات اين شهر هستند.آنها سالهاي سال براي اين جريان زحمت كشيدند. اصلا موضوعي كه در مصاحبه آقاي اميري مطرح شد 10%آن هم به اين عزيزان ربطي نداشت.من همين امروز با آقاي اميري صحبت كردم و ايشان اظهار داشتند كه به هيچ وجه اين موضوع ربطي به آقاياني كه نام برده شدندارد.و منظور جريانات ديگري بوده است..اتفاقات ديگري در سطح شهر افتاد كه ظاهرا خيلي ها از آن بي اطلاعند.از خوانندگان محترمي كه روي اين مطلب كامنت مي گذارند خواهشمندم كه با حرمت و احتياط در اين موضوع صحبت كنند.
    • سید علی سایت خورنا نامی نیورده و طبق رسالت اطلاع رسانی نظرات مختلف رو گذاشته ،مثل همه ی سایت های خبری معتبر.ضمنا من یه سوال دارم اگر دوسان مو سفید ما مشکلی با آقای امیری ندارن چرا بدون اطلاع آقای امیری که ریاست ستاد دکتر روحانی رو از جناب دکتر جادری دارن ( میتونید این مسئله رو از دفتر استان پیگیری کنید "آقای برون مسئول امور شهرستان ها در استان خوزستان")بیانیه ای جداگانه در سطح شهر در محل ستادهای جناب مهندس امیری که با زحمات هسته مرکزی ستاد راه اندازی شد پخش کردند.این چه معنایی داره آقای یک دوست ما که نمیتونیم خودمون رو گول بزنیم میتونیم؟//؟؟؟؟؟؟/// سابقه به جا اما به فرموده ی مقام معظم رهبری معیار حال فعلی افراد هستش.آقای یک دوست شما این حرکت رو چطور توجیه میکنی ؟///لطفا جواب بدید و اگر کسی اشتباه میکنه توجیه نکنید ضمنا همین آقایان کارهای دیگه ای هم در سطح شهرستان کردن که با مستندات در صورت لزوم ارائه میدم . یا حق یا حق
  • شهروند قابل توجه عزیزان اصلاح طلب ماهشهری خواستم یادآوری کنم یکی از شعارهای محوری جریان اصلاح طلب شعار ( زنده باد مخالف ) میباشد . خواهشم این است که عزیزان از دایره ادب خارج نشوند و منطق را در گفتگو رعایت کنند . عزیزانی که از آنها نام برده شد یعنی آقایان شریفی و درویش همواره در رفتار و گفتار خود اصلاحطلبی خود را ثابت کرده اند و نیازی به سهم خواهی ندارند . ایشان هزینه های لازم را داده اند . شما را ارجاع میدهم به وقایع سال 76 که آنموقع همین عزیزان مبلغ گفتمان اصلاح طلبی شدند خوب البته آنموقع جوانتر بودند و پرشورتر ما نباید به این راحتی این سرمایه ها را مورد بی مهری قرار دهیم . طرف دیگر جناب امیری است که ایشان هم در جریانات 76 فعال دانشجویی بوده و در حوزه سیاسی صاحب نظر و صاحب قلم است ایشان دارای در سال 88 هم فعال بوده و همواره مدافع و مبلغ اندیشه اصلاح طلبی بوده است . ما باید نیروی جوانی جناب امیری را در کنار تجربه آقایان شریفی و درویش قرار دهیم نه اینکه این عزیزان را از هم دور کنیم . قدر این پیروزی را بدانیم ، قدر این عزیزان را بدانیم ، جوانان حرمت موسفیدها و پیش کسوتان اصلاحاتی را نگه دارند و این عزیزان هم متقابلا به جوانان اعتماد کنند . امیدوارم این سوء تفاهمات حل شود . انشاا...
  • بچه های روستای جعفر صادق/ رامهرمز با عرض سلام و خسته نباشی خدمت اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان ماه شهر خصوصا جناب آقای قاسم امیری : برادران عزیز قرار نیست که غنیمتی تقسیم شود که اعضا گلوگاه احد سراسیمه خود را به پایین رساندن ، کار برای خدا و خلق خدا دلسردی ندارد ، پس همچنان با تکیه بر همان نیروی پاک جوانان اعضای ستاد قبل از انتخابات می توان با سهم خواهی های ستاد بعد از انتخابات (جلل خالق برای اولین بار در دنیا به این کلمه بر می خوریم) مقابله کرد.
  • سجاد سلام و عرض ادب من یه سوال دارم . . . . این آقای امیری کیه ؟ میشه یکی اینو به من معرفی کنه ؟ هسته مرکزی ستاد کیه ؟ بابا جمع کنید این بساط رو . ادعا داری که رییس ستاد روحانی هستی ، یه وقت فکر نکنی مردم به خاطر تو اومدن دم ستاد ها اینجا ماهشهره . اصلاح طلب در این شهر یعنی آقایان شریفی ، درویش ، توکلی و . . . . آقای امیری تا قبل از اینکه این آقایونه بزرگوار نیومده بودن دم ستاد شما آیا گنجشک از دم ستاد پر میزد ؟ جز اون دوتا جوون که هیچ سابقه ای در انتخابات قبلی در سطح شهرستان نداشتن ، کسی بود ؟ شاید طرزتفکر شما اینگونه باشه اما مگه هر کس در روز نیمه شعبان اقدام به پخش شیرینی کند ، آیا به دنبال منافعه شخصیه ؟ جدا برای این طرز تفکر شما متاسفم . . . . . . درود بر پیشکسوتان محترم و صبوری که با وجود همه نامهری های شما ، مردم شریف شهرستان را دعوت به آرامش و صبر میکنند زنده باد اصلاحات ، زنده باد حامیان مردمی!!! دکتر روحانی
    • آریوبرزن با سلام خدمت آقا سجاد که آشنایی کافی در مورد آقای امیری ندارند و قصد تخریب ایشان را دارند.قرار هم نیست که گنجشک از دم ستاد پر بزنه برادر من!!!! مهم اینه که ایشان هدف و فرهنگ اصلاح طلبی را بین جوانان غیور ماهشهر گسترش داده و با حضور پرشکوه ماهشهریهای عزیزدر انتخابات به نتیجه مطلوب رسید و نیازی به پخش شیرینی بعضی دوستان حتی به بهانه نیمه شهبان جلو ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نبود چه بسا خوارج نیز قرآن بر سز نیزه گذاشتند!!!!!!!!
  • فاطمه در این برهه که اتحاد و همبستگی همه ی نیروهای اصلاح طلب و میانه رو کلیدد حل مشکلات و عامل به ثمر رسیدن همه ی خستگی ها و دلزدگی ها ست چه خوب همه به جان هم افتاده ایم وویرانه ی بی اعتمادی ها و ناراحتی ها و دلزدگی ها از خیلی چیزها را ویران تر میکنیم ،چه خوب قدر هم رامیدانیم وچه خوب از هم تشکر میکنیم ،چه خوب به موی سپید افراد احترام میگذاریم و چه خوب در مقابل فکر وذهن صاحبان فکر و قلم قامت خم میکنیم .واقعا هدف ما این بود ؟.....هدف ما این بود که طلحه وزبیر زمان شویم و پس از گذر از سختی ها و موانع حال که باید شهد شیرین پیروزی را بچشیم باید با بیرحمانه ترین کلمات همسنگر خویش را هدف تیر باران سخنان تلخ کنیم ؟شریفی ها ،توکلی ها،درویش ها ،امیری ها همه و همه خدمتگذار راهی هستند که قربانیان زیادی داشته و دارد ،پس لااقل ما آنها را قربانی حرف های نسنجیده و بیرحمانه ی خود نکنیم .هیچ گاه انسانیت را نباید فدای اهداف ومنافع کرد،آقایان شریفی و توکلی و درویش نه کودکان نو پای راه اصلاحات اند که تازه به این راه قدم نهاده باشند که باکوچکترین حرفی پاپس کشند و نه حاضرند که به خاطر دفاع از خود از همراه و همپای خود جناب آقای امیری اعاده ی حیثیت و کرامت نمایند و امیدوارند که مردم،خود بابینش ودانش کامل قاضی امور اخیر باشند .اگر واقعا این افراد دنبال پست و مقام بوده اند که مردم شریف شهر خود قضاوت میکنند که این ها کجابوده و هستند ،واقعا که خوب به یکدیگر خسته نباشید گفتیم و خوب قدر پیر غلامان این راه را دانستیم و خوب مواظب افراد سودجو و تفرقه افکن بودیم. واقعا تاسف وشرم بر ما باد.
  • امید حرمت پیر مغان برهمه کس واجب است * سر زده وارد مشو میکده حمام نیست اصلاح طلبی اخلاق خاص خود را دارد که از جمله آن می توان به سعه صدر و تحمل عقیده مخالف و تواضع و بی ادعایی و در پی نام و نان نبودن اشاره کرد به عنوان فردی که دوران میانسالی را می گذراند و از جوانی سودای اطلاحات به سر داشته به جوانان عزیزی که به تازگی در این میدان پا گذاشته اند می گویم مبادا از پیروزی کاندیدای مورد نظر خود غره شوید و نقش خود را در این پیروزی بیش از آنچه که هست تصور کنید که همانا غرور آفت پیروزی است .به کسانی که دراین عرصه خود را فیل و دیگران را پشه می دانند به تاسی از شیخ ابوسعید ابوالخیر میگویم آن پشه هم تویی ماهیچیم.هر چه کرده ایم از سر عشق کرده ایم تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.
  • مرد بی ادعا اول یه حدیث بگم:بدترین صفت مرد دروغ گویی است. بعد اصلاحا ت یعنی شریفی راستگویی یعنی توکلی خدمتگزار یعنی درویش. بزرگترین ترس درزندگی خودترس است .
  • یک معلم با سلام من واقعا تعجب می کنم.انسان پرتلاشی اومده و ریسک کرده تو اون شرایط که همه میترسیدند (وحق هم داشتند)مسوولیت قبول کرده به جای اینکه از او تشکر کنیم و قدردانش باشیم به انواع بی مهری ها او را می آزاریم.بخدا قسم اگر آقای امیری نبود همچو ستادی با این شکوه تو اون زمان کم شکل نمیگرفت.آقایون یه کم انصاف داشته باشند.اول به اونها پیشنهاد شد نپذیرفتند.اصلا اینا فکر نمیکردن آقای روحانی رای بیاره.در خوشبینانه ترین حالت فکر میکردند آقای روحانی میره دور دوم.وبعد اونها با چانه زنی و فشار مسوولیت ستاد و بگیرن یا در فرصت مناسب ستاد جدیدی راه بندازن.در پاسخ به اون دوستی که فرمودند اصلاح طلب یعنی کی و کی و کی باید عرض کنم اصلااح طلبی قایم به شخص نیست. بلکه یک فرهنگ ویک گفتمان است.که این عزیزان هم به نوعی به آن علاقه مندند.من به نوبه خودم از جناب آقای امیری ممنونم که این مهم را به خوبی انجام دادند.اتفاقا در همین مدت کم متوجه شدم که ایشان آدم شجاعی هم هستند و اهل معامله بر باورهای خویش و مردم نیستند.که اگر چنین بود و آقای امیری شجاعت نداشت به راحتی تسلیم این گروه چندنفره (کمتر از انگشتان دودست)میشد.
  • احمد عجول نباشید .شما را کلید تدبیر لازم آید. شما را دعوت به مقاله ای از جناب آقای تقی رحمانی می کنم . ابعاد واقعه ۲۴ خرداد هنوز برای ما روشن نشده؛اتفاق بزرگی در شرف وقوع است اما این واقعه می تواند شوم یا خوش یمن باشد چرا که هنوز اول ماجرا است. ایران سرزمین زلزله خیزی است و ناگهان عادت (کون فیکونی) رفتار ها و سیاست ها سر بر می آورد و کار را نا به هنگام می کند. از همین روی است که باید برای مهار اوضاع همت به خرج داد و درایت نمود. می توان گفت که چهار محور متداخل با هم، در ایران بعد از اتنخابات اخیر با هم در تعامل یا تقابل خواهند بود. دستاورد یا شکست را هم نحوه تعامل این چهار عنصر تعیین می کند. ۱- جامعه محوران و جامعه مدنی ایران ۲-حکومت و نحوه تعامل جناح های آن بخصوص نظامیان، بوروکرات ها و سنتی ها که در حال حاضر از اجزای قدرت مند نظام قلمداد می شوند. ۳- کشور های غربی ۴- دموکراسی خواهان و اصلاح طلبان که در مجموع سبزها نامیده می شوند. جامعه محوران را گفتگو لازم است دموکراسی خواهان را تیز هوشی لازم است و جامعه محوران را درایت کافی تا بتوانند از برهم خوردن توازن قوا به نفع بوروکرات ها که علیه نظامیان درحکومت رخ داده، سود کافی ببرند، نفسی کشند، دماغی چاق کنند و حالی بیابند. همچنین خود و دوستان را در یابند و در سایه امکان حداقلی تجدید قوا کنند. با ارزیابی ضعف های گذشته، مجالی پیدا کنند تا خواسته های خود را مهندسی و به قدرت عرضه کنند و بر سر اجرای آن با حکومت چانه بزنند. از همین روی لازم است جامعه محوران دو کار را به انجام رسانند: ۱ـ در ۳ ماه آینده بر سر آنچه که می خواهند، در نهاد های مدنی خویش به توافق رسند؛ اقدامی که نه کاری خرد بلکه بس عظیم است. چرا که نهاد های مدنی در ایران بعد از آغازی خوب، به واسطه انواع مشکلات شخصی و خصلتی به مشکلات درونی دچار می شوند. پس چه خوب است که این نهاد ها بدانند رسم درست، تحمل قانون مند همدیگر است، که جز این چاره ای وجود ندارد. آدمیان شاخ و برگ هم هستند و شاخ وبرگ گاه هم را می آزارند اما باز باید یکدیگر را تحمل کنند چون به هم نیاز دارند. به عبارتی نمی توان بر شاخ نشست و از بن برید. ۲- هنر دوم عرضه قانون مند خواسته های این نهادهای مدنی به حاکمیت است چرا که باید مشخص کنند که چه می خواهند، به عنوان مثال: - فعالیت مجدد نهاد قانونی به ثبت رسیده خود. - راه انداختن نهاد صنفی جدید. -اصلا ح نهاد خود که با تدبیر اداره نمی شود و از استقلال کافی برخوردار نیست. هر کدام از این خواسته ها به ساز و کار مناسب نیاز دارد و باید آن ساز را با کارش هماهنگ کرد. والا مشکل می افتد کارها و ناکامی در پی دارد. در این مورد سخن بسیار است که باید گفت اما مختصر اینکه در جامعه ما نهاد های قدرت مندی می تواند شکل بگیرد که بعضی به استقلال نیاز دارند، مانند کانون وکلا، برخی به راه اندازی، مانند انجمن صنفی معلمان ایران و خانه سینما و بعضی از نهاد ها هم باید شکل بگیرند و تقویت شوند. اما جامعه محوران را تدبیر آن است که بر تقویت نهاد های مدنی که به نان شب مردم مربوط است، بپردازند و نشان دهند که این بار توان آن را دارند که از فرصت به دست آمده سود ببرند؛ کاری که همانا سود مند کردن جامعه را در پی دارد. سیاسیون و تدبیر لازم نصیحتی از دوره اصلاحات باید در گوش ها باشد که جریان راست در ایران هنوز پتانسیل دارد که تجدید قوا کند و هجوم مرگ بار آورد. مجلس ششم را فراموش نکنیم که متفکر اصلاحات درون حکومت، جریان راست را تمام شده می دانست ودر نتیجه هم زمان به راست سنتی و راست مدرن -جریان هاشمی و کار گزاران - حمله می کرد و حتی می پنداشت که باید ملی-مذهبی ها را هم به عنوان رقیب آینده نوازشی داد. در حالی که چند روز بعد راست افراطی با ترور او نشان داد که داستان به این سادگی ها هم نیست. راست سنتی هم که ازجریان اصلاح طلبی بی لنگر، که در شعار تند بود و در عمل بسیار کند، هراسان بود، میدان به راست افراطی داد که در انتخابات شوراهای دوم شهر میدان دار شوند تا زمینه فتح مجلس هفتم، هشتم، نهم و ریاست جمهوری نهم و دهم را برای قدرت یافتن راست افراطی فراهم کنند. اگر چه امروز کار به دان جا کشیده که از رفتار راست افراطی هم راست سنتی و هم راست مدرن آه از نهاد شان در آمده، اما راست اصول گرا هنوز باور دارد که در تصفیه اصلاح طلبان اشتباه نکرده است، حتی اگر این مهم را به وسیله راست افراطی حاصل نموده اند. این تجربه برای آن ذکر کردم تا نشان دهم که رقیب را نباید دست کم گرفت. جریان راست سنتی که از پیوند نظامیان با سیاست ضربه خورده است حاضر شد با قبول بوروکرات هایی که محصول تفکر هاشمی است کنار آید و ریاست جمهوری را به آنان بسپارد. حتی شوراها را هم با تسامح بیشتر به اصلاح طلبان بوروکرات دهد تا از شر راست افراطی و نظامیان فارغ شود. مشکل تا بدان جا بالا کشیده که در درون بیت رهبری هم سه گرایش شکل گرفته است. تجربه بوروکراتیک کردن نظام که معمار عملی آن هاشمی است باز در درون حکومت طرفدار یافته است. خطای نظامیان، کفه را به نفع بوروکرات های نظام سنگین کرده است. از همین روی است که هم اصلاح طلبان که سودای دموکراسی درون نظام را دارند و هم دموکراسی خواهان که در درون سبزها تعریف می شوند، می باید در سطح مطالبات و مهندسی کردن درست آن بکوشند. چرا که نباید از یک سوراخ دو بار نیش خورد. فراموش نکنیم که صرف طرح مطالبات سیاسی بدون توان انجام آن، راه به جایی نمی برد. پس باید نگاه جامعه محور داشت و نهاد های مدنی را بازوی سیاسی خود نکرد، اما از آنان حمایت درست و سنجیده خواست و از خواسته آنان حمایت کرد. ارزیابی درست از توانایی جریان اصول گرا و طیف بندی آن لازم است تا رفتار درست سیاسی پیشه کرد. باید تا حد امکان هم مانع نزدیک شدن افراطی ها به سنتی ها و هم مانع نزدیکی بوروکرات ها به اصول گراها گشت؛ اشتباهی که در دوره اصلاحات با طرد هاشمی به سوی راست در عمل رخ داد. حالا مسئله این است که جریان اصول گرایان ابزارهای قدرت را در اختیار دارند. نهادهای نظامی و هم تربیون نماز جمعه و صدای و سیما و کمیته امداد و بسیاری از نهاد ها و بنیاد های بزرگ و کوچک که ثروت فراوانی دارند را در اختیار دارند. بیت رهبری هم به عنوان دولتی قدرت مند در دست اصول گرایان افراطی و میانه رو و سنتی است. پس اگر نیک نظر کنیم متوجه می شویم که در ۸ سال حکومت احمدی نژاد قدرت اصول گرایان در خارج از دولت محکم تر شده و دولت در ایران بس ضعیف گشته است و در عوض دولت های دیگری سر برآورده اند که کنترل آنان ساده نیست. اگر صورت مسئله این است پس تدبیر، تحمل و تامل لازم است. دموکراسی خواهان را تدبیرلازم است چرا که باید بدانند دولت تکنوکرات زمان می خواهد تا بتواند اوضاع خود را راست کند و آب رفته را به جوی برگرداند. همچنین باید بدانند که این دولت دموکرات نیست و باید با دقت کاری کرد که اجازه دهد نهاد های مدنی پایه در ایران آزاد شوند و تلاش برای این کار از سوی دموکراسی خواهان لازم است. اصلاح طلبان هم باید بدانند که برای باز سازی بورو کراسی دولتی زمانی نیاز است تا روحانی بتواند با قدرت و دستاورد با اصول گراها تعامل کند. در این راه روحانی نیاز دارد مسئله هسته ای ایران با غرب را بهبود بخشد و دستاوردی به مردم نشان دهد و اصول گرایان افراطی را در بیت رهبری منزوی کند. بخشی از اصلاح طلبان بر راه توقع روحانی نخواهند رفت چون خود را برحق می دانند. این رفتار نادرست است و در این جا باید تجربه مهندس سحابی و نهضت آزادی را مورد توجه قرار دهند. اینان باید بدانند در زمانی که از یکه تاز بودن خود در تاریخ معاصر ایران و از اصلاح طلبی خویش می گفتند، تاریخ را تحریف می کردند. اما جریان ملی ـ مذهبی به بهانه این سخن نادرست، از حمایت از جریان اصلاحات دست بر نداشتند در جریان این حمایت مرغ عروسی وعزا هم شدند. حالا باید دید خاتمی و دیگر اصلاح طلبان هم چنین ظرفیتی را از خود نشان خواهند داد یاخیر. به هر حال اگر معتقد به نجات ایران هستیم چنین رفتاری لازم و شایسته است. مهم تر آن است که سیاسیون بدانند راه دموکراسی از نهاد های مدنی و تقویت آن می گذرد پس باید مطالبات خود را در این مسیر سامان دهند ودر این راه بهتر آن است که سیاسیون مطالبات جامعه را مهندسی شده و قابل عمل به دولت ارائه دهند و راهبرد حمایتی انتقادی را در تعامل با دولت روحانی- اگر بر سر تقویت نهادهای مدنی ایستاد ـ برگزینند.
  • محمد http://www.roozonline.com/typo3temp/pics/8dbc31980a.jpg
  • نکویی از آقای امیری صمیمانه ممنونیم که توانست در این شرایط کام به اصطلاح اصلاح طلبان را در ماهشهر تلخ و پوزه شان را به خاک بمالد . از آقای کمایی که ایشان را انتخاب کرد و به عنوان یک رامهرمزی سرافراز حال ماهشهری ها را گرفت وباانتخاب یک رامهرمزی به عنوان مسوول ستاد دکتر روحانی ثابت کرد ماهشهری ها توان لازم راندارند تشکر می کنیم . تا آنها که در استان خوزستان ادعای حمایت از مشتی فرصت طلب را دارند بداننددوران خود خواهی وسهم خواهی گذشته .
    • امير مارمولك تفرقه نينداز!بين اميري ها و شريفي ها و توكلي ها با اين سخنان سخيف نمي توان فاصله انداخت.انتخابات ملي ربطي به شهرندارد.هركسي بنا به شرايط در هر نقطه اي بود بايد تلاش كند.اصلاح طلبي گفتمان پيروز انتخابات بود.اختلاف سليقه افراد امري عادي است.اما اينان با هم دشمني ندارند.
  • ساقی با تشکر از انتشار پیام : ما تا آنجایی که سراغ داریم آقای مهندس شریفی اهل این مقوله ها نیست .ایشون در ماهشهر وتقریبأ همه ی شهرهای استان خوزستان شناخته شده هستند .حیف است برای شما .عزیزانی که در باب سجایای آقای امیری مطلب نوشته اند نیازی نبود تقبل زحمت کنند .هر کس متن مصاحبه آقای امیری رابخواند می داند مخاطب وی کیست .شریفی ودوستان شریفی نه پی حشمت وجاه که از بد حادثه اینجا به فغان آمده اند . آنها قدر و منزلت خود را فراتر این ساده انگاری ها می دانند .سهم خواهی از کی ? آنکه شما تصور می کنید صاحب سهم است ! می دانید درصد سهم خودش چقدر است؟زهی خیال باطل ! عزیزان بروید تدبیری بیندیشید . شما وارد بازی شده اید که کارگردانش مخالف شماست. نه شریفی ودوستان شریفی .خداونند عاقبت همه ی ما راختم به خیر کند .
  • مسعود ضمن تشکر از سایت خورنا: خیلی متأسف شدم از مصاحبه ای که آقای امیری کرده اند .خیلی به تفکر واندیشه ونوع نگرش اصلاح طلبان امیدوار بودم .در ضمن مهندس شریفی را سالهاست میشناسم .نه من بلکه به جرأت می توانم بگویم همه ی اصلاح طلبان استان . خیلی حیف شد که در مورد ایشان ودوستانش اینگونه قضاوت شد ! دوست دارم همین حالا پای صحبت و ی بنشینید .از ایشان پرسیدم نظرت در رابطه با مصاحبه ی آقای امیری چیست ؟گفت آقای امیری دوست ماست ...
  • صادق با سلام خدمت دوستان سایت خورنا : مصاحبه ی آقای امیری را مطالعه کردم .این طور برداشت کردم که جناب امیری شاید بچه های اصلاح طلب ماهشهر را نشناسد .از ایشان خواهش می کنم محبت بفرمایند ، نه از اصلاح طلبان ماهشهر بلکه از اصلاح طلبان هر کدام از شهرهای خوزستان ،بخصوص از دوستان در اهواز بپرسد . خصوصأدر مورد مهندس شریفی و حاج آقای توکلی تحقیق کند تا ببیند این آقایان فرصت طلب و سهم خواهند ؟یا از آقای امیری استدعا دارم از اصولگرایان در مورد این آقایان بپرسد .از اصلاح طلبان رامهرمز بپرسد .آخه چرا آقای امیری این تهمت واهانت ناروا را با این عزیزان روا داشتند .در پایان از آقای امیری خواهش می کنم روزی از مهندس شریفی بپرسد که از بابت انیشه اصلاح طلبی خودش وخصوصأ خانواده اش چه هزینه هایی پرداخته !(البته بهتر است این سؤال را از دوستانشان بپرسید ) . جناب آقای امیری حقیقتأ من ودوستانم شما را نمی بخشیم واشاءالله که به قیامت اعتقاد داری . در یوم تبلوء السرایر از شما جواب خواهیم خواست .موفق باشید.
    • سید علی عزیزم چرا یوم تبلو السرائر بیا همین الان تو این دنیا بشیینیم تحلیل کنیم ببنیم آقایان سهم طلب بودن یا نه فقط مرد باشید فرار نکنید من آمادم .قبلا هم گفتم اگر آقایان سهم خواه نیستن چرا در محل ستاد های آقای امیری شیرینی پخش کردن و بیانیه های خودشون رو دادن در حالی که هیچ سمتی در ستاد ماهشهر ندارن میتونید از آقای دکتر عماد آقای برون مسئول امور شهرستان ها استعلام کنید .فقط فرافکنی نکنید و جواب بدید اشتباه آقایان رو بپذیرید.همونطور که امام خمینی فرمودند "معیار حال فعلی افراد" ما کاری به گذشته یا آینده نداریم.
  • امیری الیوم یوم المرحمة 1392/3/25 محمد رضا خاتمی سالها خون دل خوردیم و صبر کردیم. سالها آماج تهمت و افترا بودیم و تحمل کردیم. سالها از هر سو باران بلا و رنج بر سرمان بارید و با دل خونین لب خندان آوردیم. سالها فشارهای طاقت فرسا را تحمل کردیم و نشکستیم. سالها در غم یاران در حصر و حبس و در فقد شهیدان بی نام و نشان در خلوت خود گریستیم و دعا کردیم اما ناامید نشدیم. و سر انجام در روزگاری که گمان می کردند دیگر نیستیم و محو شده ایم مردم کاری کردند کارستان. باز ازدرون صندوقهای رای بالیدیم و سر برآوردیم. آنها که آرزویشان مرگ اصلاحات و نابودی اصلاح طلبان بود نمی دانستند که دل میلیونها انسان خانه امن و پناهگاه مستحکم مصلحان خداجو است. اما فردا روز جدیدی است. روز همبستگی ملی،روز آشتی و مهر،روز صلح و صفا،روز دور ریختن کینه ها،روز گفتن مرگ بر انتقام، روز همه ایرانیان. مگر نه آن است که همه و همه، راست و چپ، اصلاح طلب و محافظه کار، تندرو و میانه رو و کند رو بر این اتفاق نظر دارند که ایران عزیز در معرض خطر است و باید دوباره آن را ساخت؟ پس باید دست به دست هم دهیم تا این میهن آسیب دیده را باز بسازیم. اینک که همه فهمیده ایم با زور و ارعاب نمی توان اصالتها را از بین برد و اصلاح طلبی گفتمان غالب جامعه ایرانی است، پس بیایید همه اصلاح گر باشیم هر کسی با ادبیات و شیوه خود. آنچه مهم است این است که دریابیم برای ساختن ایران همه ایرانیان باید مشارکت داشته باشند و این وقتی میسر است که همگان بتوانند با کمال احترام و در آرامش و امنیت حرف و ایده خود را آزادانه ابراز دارند و آن را نشر دهند. اینک که جشن ملی بر پا شده است اولین درخواست ما این است که با آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و زهرا رهنورد و همه زندانیانی که به باور ما بی گناه هستند شیرینی و حلاوت این حماسه سیاسی را دوچندان کنیم. این درخواست میلیونها اصلاح طلبی است که در خلق آرزوی رهبری نقش بی بدیل داشتند و اینک از رهبری می خواهند به این خواسته آنها پاسخ مثبت دهند و دلهای آنها را قرین شادی کنند. پیامبر عظیم الشان ما در روز پیروزی بزرگ اسلام بر شرک در روز فتح مکه شعاری دادند که نیاز امروز کشور ما ست. الیوم یوم المرحمة
  • سارینا سیدمصطفی تاجزاده با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات گفته است که این که منت می گذارند که آقای روحانی با شمارش این ۲۶۰ هزار رأی بالای ۵۰% نصاب آورد و رئیس جمهور شد در حالی است که خودشان خوب می دانند انتخابات اگر به دور دوم می کشید، ۱۳% رأی نداده ها هم به ایشان رأی می دادند و بخشی از آرای آقای قالیباف و رضایی هم به رأی ایشان اضافه می شد و با رأی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون رئیس جمهور می شد. به نوشته صفحه فخرالسادات محتشمی پور، همسر این زندانی سیاسی وی در خصوص انتخابات گفته است: تجربه من این است که اگر می خواهید ببینید در هر انتخاباتی کدام جناح پیروز شده باید به چهره مردم نگاه کنید اگر شاد بودند و لبخند بر لب داشتند بدانید نامزد مدافع حقوق شهروندی رأی آورده که اهل تفاهم و گفتگو در داخل و خارج است و اگر قبل و بعد انتخابات فرقی نکرد، بدانید اصولگراها پیروز شده اند. و اینک باید از شادی ملت شاد بود. متن کامل نوشته فخری محتشمی پور به شرح زیر است: سلامی سبز و گرم تقدیم دوستان نمودند همسرجان! همسرجان برای اقتدارگراها دلسوزی می کرد که نخواستند هاشمی را برای ۴ سال تحمل کنند و حالا مجبورند روحانی را برای ۸ سال تحمل کنند! او هم چنین به ملت که از یک انتخابات مهندسی شده حماسه ملی آفریدند دست مریزاد گفت. از دیگر فرمایشات همسرجان این بود که: - این که چون مردم حضور یافتند(یعنی به صرف حضور بدون توجه به نحوه انتخابات) دنیا در برابر آنان سر تعظیم فرود آورد برداشت کاملی نیست چرا که یک سال و نیم پیش انتخابات مجلس برگزار شد و به قول حضرات بیشتر از دوره های قبلی رای داده شد اما سخت ترین تحریم ها از فردای انتخابات مجلس بر ما تحمیل شد! - پرس تی وی در تمام برنامه های انتخاباتی اش تا شب جمعه برای چهار کاندیدای اصولگرا زیرنویس اصولگرا می داد و این گونه معرفی شان می کرد و برای آقای عارف و روحانی و غرضی زیر نویس اصلاح طلب(رفرمیست) می زد و حالا مانده اند که چگونه بگویند کاندیدای اصلاح طلب پیروز اصول گراست:) پنج شنبه هم این شبکه اعلام کرد که انتخابات به مرحله دوم می کشد. - این که منت می گذارند که آقای روحانی با شمارش این ۲۶۰ هزار رأی بالای ۵۰% نصاب آورد و رئیس جمهور شد در حالی است که خودشان خوب می دانند انتخابات اگر به دور دوم می کشید، ۱۳% رأی نداده ها هم به ایشان رأی می دادند و بخشی از آرای آقای قالیباف و رضایی هم به رأی ایشان اضافه می شد و با رأی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون رئیس جمهور می شد. - تجربه من این است که اگر می خواهید ببینید در هر انتخاباتی کدام جناح پیروز شده باید به چهره مردم نگاه کنید اگر شاد بودند و لبخند بر لب داشتند بدانید نامزد مدافع حقوق شهروندی رأی آورده که اهل تفاهم و گفتگو در داخل و خارج است و اگر قبل و بعد انتخابات فرقی نکرد، بدانید اصولگراها پیروز شده اند. و اینک باید از شادی ملت شاد بود. هیچ وقتی برای ما نماند که از سلامت جان عزیزشان بپرسم روزه داری ادامه دارد و استقامت و پایداری و روحیه عالی نتیجه آن است خدایش نگهدار باد، ارمغان هفته شان برای من هم باشد برای بعد:)
  • غفور سیدمصطفی تاجزاده با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات گفته است که این که منت می گذارند که آقای روحانی با شمارش این ۲۶۰ هزار رأی بالای ۵۰% نصاب آورد و رئیس جمهور شد در حالی است که خودشان خوب می دانند انتخابات اگر به دور دوم می کشید، ۱۳% رأی نداده ها هم به ایشان رأی می دادند و بخشی از آرای آقای قالیباف و رضایی هم به رأی ایشان اضافه می شد و با رأی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون رئیس جمهور می شد. به نوشته صفحه فخرالسادات محتشمی پور، همسر این زندانی سیاسی وی در خصوص انتخابات گفته است: تجربه من این است که اگر می خواهید ببینید در هر انتخاباتی کدام جناح پیروز شده باید به چهره مردم نگاه کنید اگر شاد بودند و لبخند بر لب داشتند بدانید نامزد مدافع حقوق شهروندی رأی آورده که اهل تفاهم و گفتگو در داخل و خارج است و اگر قبل و بعد انتخابات فرقی نکرد، بدانید اصولگراها پیروز شده اند. و اینک باید از شادی ملت شاد بود. متن کامل نوشته فخری محتشمی پور به شرح زیر است: سلامی سبز و گرم تقدیم دوستان نمودند همسرجان! همسرجان برای اقتدارگراها دلسوزی می کرد که نخواستند هاشمی را برای ۴ سال تحمل کنند و حالا مجبورند روحانی را برای ۸ سال تحمل کنند! او هم چنین به ملت که از یک انتخابات مهندسی شده حماسه ملی آفریدند دست مریزاد گفت. از دیگر فرمایشات همسرجان این بود که: - این که چون مردم حضور یافتند(یعنی به صرف حضور بدون توجه به نحوه انتخابات) دنیا در برابر آنان سر تعظیم فرود آورد برداشت کاملی نیست چرا که یک سال و نیم پیش انتخابات مجلس برگزار شد و به قول حضرات بیشتر از دوره های قبلی رای داده شد اما سخت ترین تحریم ها از فردای انتخابات مجلس بر ما تحمیل شد! - پرس تی وی در تمام برنامه های انتخاباتی اش تا شب جمعه برای چهار کاندیدای اصولگرا زیرنویس اصولگرا می داد و این گونه معرفی شان می کرد و برای آقای عارف و روحانی و غرضی زیر نویس اصلاح طلب(رفرمیست) می زد و حالا مانده اند که چگونه بگویند کاندیدای اصلاح طلب پیروز اصول گراست:) پنج شنبه هم این شبکه اعلام کرد که انتخابات به مرحله دوم می کشد. - این که منت می گذارند که آقای روحانی با شمارش این ۲۶۰ هزار رأی بالای ۵۰% نصاب آورد و رئیس جمهور شد در حالی است که خودشان خوب می دانند انتخابات اگر به دور دوم می کشید، ۱۳% رأی نداده ها هم به ایشان رأی می دادند و بخشی از آرای آقای قالیباف و رضایی هم به رأی ایشان اضافه می شد و با رأی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون رئیس جمهور می شد. - تجربه من این است که اگر می خواهید ببینید در هر انتخاباتی کدام جناح پیروز شده باید به چهره مردم نگاه کنید اگر شاد بودند و لبخند بر لب داشتند بدانید نامزد مدافع حقوق شهروندی رأی آورده که اهل تفاهم و گفتگو در داخل و خارج است و اگر قبل و بعد انتخابات فرقی نکرد، بدانید اصولگراها پیروز شده اند. و اینک باید از شادی ملت شاد بود. هیچ وقتی برای ما نماند که از سلامت جان عزیزشان بپرسم روزه داری ادامه دارد و استقامت و پایداری و روحیه عالی نتیجه آن است خدایش نگهدار باد، ارمغان هفته شان برای من هم باشد برای بعد:)
  • برون مدیر محترم سایت خورنا - با سلام در پاسخ مطلبی که سید علی نوشته : 1- این جمله که میزان حال فعلی افراد است . ازامام خمینی (ره)است ونه مقام رهبری .آن هم حضرت امام چون دیدند پس از پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 افرادی خودسر به هردلیل که خودشان تشخیص می دادند هر کسی از رژیم شاه را می گرفتند ومجازات می کردند . که آن زمان امام فرمود میزان حال فعلی افراد است .یعنی اگر کسی به آغوش جمهوری اسلامی آمده مزاحم وی نشوند. پس برادر تاریخ را تحریف نکن . برو کمی مطالعه کن..... 2- اسم آقای برون را آوردی - لطفآ از آقای برون بپرس شریفی ودرویش وتوکلی چه کسانی هستند ؟ بپرس السابقون چه کسانی اند ؟ وسهم خواهان و اپورتونیست ها کیانند ؟ 3- بدان اصلاح طلبی در بیلبورد و با بیلبورد معرفی نمی شود . با معرفت وبزرگ منشی و پاس داشتتن پیش کسوتان و آنها که در این راه خون دل ها خورده اند وبا عزت نفس و بزرگ منشی و حرمت نهادن به دیگران و به اصطلاح شما مو سفیدها و تعامل و...... حاصل می شود . طرف گفت خدا عاقبتش را به خیر کند . ما هم می گوییم .
  • خدا وکیلی خداوکیلی مردونه گور پدر پست و مقام ،غنیمت ،سهم خواهی هر کی این مطلب رو میخونه خوب دل بده:آقای توکلی ،شریفی ،درویش در ستاد ماهشهر که حکم و ریاستش در دست امیری هست ،هیچ سمتی ندارن نشون به این نشون که وقتی آقایون میرن دنبال مجوز برای جشن جناب فرماندار بدلیل اینکه هیچ سمتی در ستاد ماهشهر ندارن مجوز جشن نمیده حالا خداوکیلی چرا باید این آقایون بیانیه صادر کنن و زیرش بنویسن ""اعضا ستاد دکتر زوحانی مستقر در ماهشهر"" آیا ستاد دیگری هم هست آقای توکلی شریفی درویش حکمتون رو نشون بدید به بنده هواداراتون در ماهشهر اصلا فرزندان خودتون ،رو چه حساب و قانونی وقتی سمتی در ستاد ندارید زیر بیانیه مینویسید اعضا ستاد الانم اگر پذیرفتید اشتباه کردید برید دونه دونه بیانیه ها رو در شهر جمع کنید زیرش بنویسید مثلا حامیا دکتر روحانی نه اعضای ستاد ."خدا وکیلی"
  • یک معلم ای کاش سایت محترم خورنا یک بار دیگر با آقای امیری مصاحبه کند.من فکر نمیکنم منظور آقای امیری این آقایان باشند.آقای امیری چرا سکوت کردید.لطفا حرف بزنید.هم.در حق شما ظلم میشود هم در حق اون دو سه همفکر و همرزمتان.
  • مشفق به آقای سید علی - اصلاح طلب حقیقی و نه اصلاح طلب ابلاغی (ابلاغ گرفته از اصلاح طلبان بزرگ خوزستان آقایان برون و عمادو...)با شناخت وآگاهی و در انتظار نشسته وبه فرمایش آقای امیری میوه چین ها (که نمی دانیم کدام میوه) خطاب به شما که از تاریخ غافلید می گویند : " اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما "
    • مریم سبز مشفق جان میوه که زیاد هست اگه نمی دونی بدون،اصراری نیست که کسی آقای امیری رو اصلاحطلب حقیقی بدونه یا ابلاغی >ایشون از طرف دکتر جادری وکه ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان بوده انتخاب شدن و دیگه بحثی نیست و مسئولیت ستاد با ایشون بوده همین ودیگران که خودسر بیانیه دادن کار اشتباهی کردن و غیر قانونی بوده . همین
  • arya برای اصلاح طلبان خوزستان که بین تمام بچه های ماهشهر فتنه به پا کرده اند و انگار بزرگی هم ندارند که پاسخگوی این آبروریزی باشد . همه از اول می گفتند که اینها حدشان همینه . سیاست شطرنجی شد میان من و مرگ نه برای بُرد که حماقت بود باورش برای همراهی یک کاروان بیگانه تا که در هیاهوی اُشتران نشنوم صدای سکوت را در مسیر سکوت پایانی
    • مهدي افشين!خجالت بكش!تو مشكلت چيز ديگه ايي.اوني كه توداري ازش بدي ميگي(اميري) سابقه ش خيلي روشن و شفافه.تو اين جريانات دنبال چيزي هم نيست.خطر كرده پذيرفته،يه كم آزاده باشيد!
  • arya بنده از دوستان آقای مهندس شریفی هستم . در مورد مصاحبه ی آقای امیری و کامنت های پس از مصاحبه نظرش را خواستم . ایشان گفتند آقای امیری مورد احترام ماست ودر رابطه با مصاحبه اش فرمود موضوع را از طریق پیام به خودش ودوستان در استان رساندم واضافه کردند من در راستای مشی اعتدالی واینکه فرمایشات وبرنامه های آقای روحانی در جهت نگاه اصلاح طلبانه بود برای دکتر روحانی تبلیغ کردم و به ایشان رآی دادم والآن هم خوشحالم ازاینکه ایشان رآی آورد واما در ماهشهر مسؤل ابلاغ دار ستاد ماهشهر که رییس آنها در اهواز حاج آقا جادری بوده آقای امیری (که از دوستان اصلاح طلب و از بچه های رامهرمزهستند) بوده اند .ودوستان اصلاح طلب از صدور ابلاغ آقای امیری بی خبر بوده اند وتنها آقای برون و ظاهرآ آقای کمایی رییس سابق آموزش وپرورش ماهشهر از ابلاغ آقای امیری خبر داشته اند .آقای مهندس شریفی و دوستانش هیچ مخالفت با این انتصاب نکرده اند.فقط آقای شریفی گلایه کرده که حق این نبود که برادری از جنس خودمان این تهمت ها را به ما بزند .و ظاهرآانتطار داشته امثال آقای برون موضوع را جمع کند . از سوی دیگر آقای شریفی اصرار دارد که همه بدانند آقای امیری متولی ومسؤل ستاد وپاسخگو در حال و آ ینده مربوط به انتخابات می باشند و با اهواز وتهران مرتبط هستند. تمنا داریم در اظهار نظرها جانب انصاف گرفته شود .به امید آبادانی ایران وسرافرازی ملت ایران و نجات از دورنگی و ریا و تهمت و افترا و استقرار صدق وحقیقت . گرچه به نظر خیلی از دوستان ، یکی از بزرگان اصلاح طلب می توانست آقای امیری را نصیحت کند و نگذارد اینپونه موجبات سؤ استفاده اغیار فراهم شود .
    • سید علی آقا آریا یه سوال دارم مختصر و مفید باشه عزیز؟؟ اگر قراره هر کی عضو ستاد بوده و هیچ حکم وسمتی در ستاد نداشته بیانیه بده پس ممکنه ما به تعداد کسانی که به دکتر روحانی عزیزدل ما و امید ما دردولت تدبیر و امید رای دادن و حمایت کرد بیانیه داشته باشیم. اگر آقایان شریفی پیشکسوت عرصه ی اصلاحات ماهشهرکه قطعا سایقه ی ایشون در ماهشهر هم از آقای امیری بیشتره ریاست مهندس قاسم امیری رو پذیرفتن چرا بدون هماهنگی با ایشون بیانیه دادن؟؟؟؟ فقط خداوکیلی جواب بدید.
  • ناشناس دریافته ام که : خداوند به آدم یک هوش و دو گوش داده تا هوشمندانه و در بعضی مواقع یکیش در باشه و دیگریش دروازه ... با سلام از آقایان شریفی،توکلی،درویش (که از محبوب ترین اصلاح طلبان ماهشهر وافتخارات این شهر و همچنین استان میباشند)درخواست میکنم که افکار خود را بخاطر نظراتی که برگرفته از درک پایین و نداشتن آگاهی کامل میباشد پریشان نکنند و اعصاب خودشان را بخاطر این گفت و گوهایی که منطقی در آن نیست آشفته نکنند . قابل ذکراست که در بیانیه هایی که شب نیمه ی شعبان پخش شد هیچ اسمی از آقایان برده نشده پس چه دلیلی داره که ایشان دنبال فرصت باشند من از شناختی که روی آقایان شریفی ،درویش ،توکلی دارم ایشان در موقعیت های مختلفی که قرار گرفتند هیچ عملی برای منفعت و سود خود وخانواده ی خود نزدند حال به این عزیزان تهمت میزنید که فرصت طلبند واقعا چقدر خوب راه رسول اکرم و ائمه ی اطهار را ادامه میدهیم واقعا چقدر خوب پیامبر و امام علی را الگوی خود قرار داده ایم لازم به ذکر میباشد که در روایتى از امام جعفر صادق (علیه السلام ) در این باره آمده است : اذا اتهم المۆ من اخاه انماث الایمان من قلبه كما ینماث الملح فى الماء(1). آن گاه كه مۆ من به برادر مۆ منش تهمت زند، ایمان در دل او ذوب مى شود؛ همان گونه كه نمك در آب ذوب مى شود. همان طور كه از این روایت بر مى آید، تهمت موجب از بین رفتن ایمان مۆ من مى شود. در توضیح این مطلب باید گفت كه بسیارى از اعمال انسان بر ایمان او تاثیر مى گذارد. همچنین درباره این اعمال ، دو حالت "انجام " و "ترك" وجود دارد كه هر دو حالت ، در بعد ایمانى او موثر است . ترك واجبات از سویى و انجام گناهان از سوى دیگر، ایمان انسان را ضعیف مى كند. "ترك واجب"و "انجام حرام " را مى توان دو گونه از كفر عملى به شمار آورد كه "انجام حرام " شامل "تهمت " هم مى شود و ضعف و نابودى ایمان را در پى دارد. واقعا بترسید از تهمت هایی که به این عزیزان میزنید از روز رستاخیز بترسید .....
  • معرفت یکی از خواننده ها تحت عنوان یک دوست از روی صدق و خیرخواهی ومعرفت فرموده آقای امیری منظورش اصلاح.طلبان شناخته شده ماهشهر نبوده در صورتی که یکی از به اصطلاح اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی که با فرماندار دیدار داشته و(سید هم می باشند) در همین قسمت چند کامنت گذاشته اند همه ی اصلاح طلبان را به مبارزه طلبیده .و اعلام هل من مبارز کرده . وحتی با ادبیاتی که کم در کشور شنیده نمی شود اعلام کرده اگر مردهستید ؟!!! به هر حال نظر آن یک دوست قابل احترام است .
    • شایان آخه چندین بار حرف حق رو زدن ،اما دوستان به جای پاسخگویی فرا فکنی کردن .راس میگن اگه دنبال سهم نیستن ،چرا بیانیه دادن در حال که آقای امیری خودشون بیانیه داده بودن .جاذبه و دافعه در کنار هم تعادل ایجاد میکنه وگرنه ما به تضاد میرسیم عزیزم رک گویی بهتر از رفتن به حاشیه نیست؟؟؟ چرا زحمات دیگران رو به اسم خودمون تموم کنیم؟چرا کار غیر قانونی انجام بدیم ؟خوب فدات شم اینا سوالای بی جوابه؟بجای اینکه بگیم امیری چه کار کرد یا کیه یا شریفی کیه یا چکار کرد.بهتره به سوالات جواب بدید.(این مسئله در بسیاری از استان ها اتفاق افتاده و عده ای بعد از انتخابات به عنوان ستاد های پس از انتخابات ظهور کردن)
  • نیکی آقای درویش 10روز قبل از 24 خرداد به همه دوستان از جمله خود من پیغام فرستادند که ستاد روحانی رو راه اندازی کنیم و منتظر نمانیم امیری کجا بود آن روز؟ فعالیت سالها و فشارهای این چند سال رو ول کردید چسبیدید به ستاد 48 ساعته ؟!!!!
    • یک مطلع پس چرا راه اندازی نکردند ؟! چرا سکوت کردند؟ چرا آقایان پیشنهاد قبول کردن ریاست ستاد دکتر روحانی که از سوی ستاد مرکزی استان بهشون ارائه شد رو نپذیرفتند ؟! چرا بعد از اینکه آقای امیری ستاد رو راه انداخت اومدند کار شکنی کردند و هرکاری که میخواست صورت بگیره این آقایان با "نه" گفتن قصد مانع شدن داشتند؟ چرا بعد از انتخابات جلسات مخفیانه گرفتند و در این جلسات حتی برخی از مسئولان ادارات هم مشخص کردند؟ چرا بدون هماهنگی با ستاد رسمی دکتر روحانی در ماهشهر به فرمانداری رفتند و تقاضای مجوز برای جشن پیروزی کردند؟ چرا ؟ لطفا پاسخ دهید و فرا فکنی نکنید.
    • محمدمهدي وديدم ترسوها چگونه راه انداختند!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سارا اقای درویش؟؟ منظورتان حاج جمال درویش رییس حزب اعتماد ملی خوزستان و رییس روابط عمومی استانداری در دوران خاتمی وتنها کاندید اصلاح طلب مجلس در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد؟ ایشان که از سران اصلاحات اند ...این ستاد بازی های 2 روزه مال کسانی است که 2 روزه به اصلاحات پیوستند
    • معشوری چقدر هم معلومه که شما اصلا از نزدیکان ایشون نیستید. همچین میگید تنها کاندیداای اصلاح طلب مجلس اینگار رای اول خوزستان بوده ! خوبه که رای نیاورد. در ضمن در چه حوزه ای و چه سالی کاندید شدن ؟ من که یادم نمیاد آقای درویش در زمان احمدی نژاد کاندید شده باشن. بعدشم مسئول روابط عمومی استانداری خیلی مثلا پست خفنیه ؟! سران اصلاحات ؟! آقای درویش کجاش از سران اصلاحاته ؟ سران اصلاحات استان آقای عماد و برون و امثالهم هستند. بزرگترین افتخار آقای درویش کاندیدای مجلس شدنه که رای هم نیاورد. اینقدر بزرگنمایی نکن دخترم !
    • ناشناس آقاي درويش در انتخابات سال 86 كانديد شد و مهم نيست كه راي نياورد بلكه مهم اينست كه در تمام سخنراني هايش از ماضع اصلاحطلبان دفاع كرد و مروج تفكراصلاح طلبي بود . اصلاح طلبي بود
  • نیکی اگر آقای خاتمی را قبول دارید خود ایشان آقای روحانی را کف اصلاحات معرفی کرد که ،خود دکتر روحانی هم صراحتا خود را اصلاح طلب معرفی نکرد،پساصلاح طلبان واقعی حق داشتند منتظراظهار نظر آقای خاتمی بمانند.این تنها دلیل تاخیر دوستان اصلاح طلب بود
  • نیکی کسانی که پیش از موضع گیری خاتمی و هاشمی حامی دکتر روحانی شده اند نمی توانند داعیه اصلاح طلبی داشته باشند.
  • نیکی و اما در مورد کارشکنی در آخرین روزهای تبلیغات که آقایان خاتمی و هاشمی رسما از دکتر روحانی حمایت کردند اصلاح طلبان سراسر کشور به حمایت از ستادهای روحانی بر خاستند.در ماهشهر هم دوستانی که سالهاست به اصلاح طلبی معروفند به کمک امیری شتافتند .کافی بود در 48 ساعت فعالیت ستاد سری به آنجا در خ منتظری می زدیدو حاضران را میدیدید.
  • نیکی اصلاح طلبان ماهشهر بجز 48 ساعت فعالیت تبلیغی قبل از انتخابات و یکی دو جلسه در خصوص بر پایی جشن تا کنون هیچ اقدام دیگری از قبیل تصمیم در مورد مسوولین شهری و مواردی از این قبیل نکرده ونخواهند کردو متفقا بدون هیچ ادعایی آقای امیری را مسوول قانونی و اصلی ستاد دکتر روحانی در ماهشهر میدانند.
  • نیکی معشوری اسم شهرتو بد ننویس اگه شخصیتت هم همینقدر کوچه بازاریه دیدنت خالی از خنده نیست.....
    • معشوری بچه جان چرا چیزی که نمیدونی الکی نظر میدی ؟! من فامیلیم معشوری هست.
  • حق گو ایست ،وایسید چقد بحث می کنید با دو طرف دعوا هستم کی گفته دکتر روحانی اصلاح طلبه حمایت هاشمی و خاتمی،عارف از دکتر روحانی بر هیچ کس پوشیده نیست این همه سال ادعا می کنید توی بحث سیاسی هست ولی هنوز یه تحلیل بلد نیستید بکنید. معلومه که بین دکتر روحانی هاشمی و خاتمی قول و قرار هایی گذاشته شده این به این معنی نیست که حالا هر چی خاتمی به روحانی بگه یا هر چی هاشمی به روحانی بگه همونه طرفدار های هاشمی هم حتما میگن روحانی از کار گذارانه یه خورده فکر کردنم خوبه.اگه خاتمی رو قبول دارید و اگه قدرت تحلیل ندارید پس هر چی خاتی میگه گوش کنیدو بدونید که جناب دکتر خاتمی منتظر یکی مثل دکتر روحانی بودن تا فضا برای حضور و فعالیت اصلاحات مناسب بشه ،که شد و در کار سیاسی عجله جایز نیست بپذیرید اصلاحا رئیس جمهور نشده....
  • ناصر الحق والانصاف حقش بود رييس ستاد رييس جمهور منتخب باشه.من اصلا نميشناختمش.ولي خداييش با تيمش تو ماهشهر غوغا كردند.بريد ستادهاي ديگر شهرستانها روببينيد.خيلي عالي بود.خيلي جالب هم موضع گيري ميكنه.اونايي كه ترسيدن ياد بگيرن!
    • محمدمهدي ايول اميري.لايككككككككككككككككككككككككككك
  • رضا مهم نیست که دیگران چه می گویند مهم این است که کاری که امیری کرد بادکنک بعضی ها را ترکاند.بنظرم بسه و باید تموم شه.
  • امین با سلام. ببخشید چرا بعضی دوستان بحث اصلاح طلبی رو میکنن مدام؟نه آقای هاشمی اصلاح طلب هستند نه آقای روحانی.پس لطفا حماسه 24 خرداد را در انحصار جناح خاصی قرار ندهید.افراد اصولگرای زیادی به حمایت از آقای روحانی پرداختند.در این دوره کشور 3 دسته شده یود دسته سوم مربوط به آقای روحانی بود که فراجناحی عمل کرد.ضمنآ اگر کسی و کسانی در این میان به دنبال سهم خواهی اند افرادی اند که 4 و 3 روز یک ستاد زدند فکر کردن حماسه رو اینها مسبب شدند نه خیر دوستان ما اگر از روحانی حمایت کردیم به دلیل اصلح تر بودنش بود نه این ستاد نیم بند و آبکی..دوستان که اگر ستاد تهران یا اصفهان رابا اون عظمت اداره کرده بودند فکر کنم الان چه ادعاهایی که نمی کردند.....!!!!!
    • محمد در اين كه پيروز واقعي اصلاح طلبان بودند شكي نيست.چون تمام اصلاح طلبان چه آنانيكه دربندند و چه آنانيكه در خارج از كشورند و چه آنانيكه در كشور هستند بطور شفاف و رسمي از جناب دكتر روحاني حمايت كردند.و كانديد مورد نظرشان آقاي دكتر عارف رسما به نفع ايشان كنار كشيد.حمايت هاي آقاي خاتمي هم كه مشهود بود.بعلاوه عملا جرياني به نام اعتدال در جامعه هنوز شكل نگرفته است. همچنين هيچ كدام از گروههاي اصولگرايي نامشان زير پرچم آقاي روحاني ثبت نشده و تمام گروههاي اسم و رسم دار تمام قد از كسان ديگري حمايت كردند (اكثرا جليلي)بنابراين امين خان اگه تازه به دوران رسيده اي و مسايل سياسي رو خوب تحليل نمي كني و گروهها رو نميشناسي با احتياط اظهار نظر كن.آقاي قاليباف هم اگه راي خوبي آورد به حساب تشكيلات خودش بود وگرنه هيچ گروه اصولگرايي به طور رسمي از ايشان حمايت نكرد.كل آرائ اصولگرايان در دو سبد ريخته شد :آقاي جليلي و آقاي ولايتي.آقاي رضايي هم از طرف آنها حمايت نشد و راي ايشان هم قوميتي بوده است.بنابراين تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل!
    • شیما عباسی آقا امین ستاد نیم بند و آبکی؟ ستاد 3،4 روزه؟ ادعای خلق حماسه؟ این حرفا چیه .اگر کمی منطق داشته باشی اینطور مغالطه نمی کنی. اگر کسی ستاد زده و فعالیت کرده وحکم داشته امیری و بچه های ستاد بوده.کسی مدعیه خق حماسه نیست .ولی این ادع رو دارن که حکم ستاد دستشونه به نظر شما نیباید ادعا کنن؟؟؟؟ ضمنا اگر شما ادعا ندارید چرا بیانیه دادی شمایی که همین ستاد نیم بندم نداشتید شمایی که همین 3 ، 4 روزم فعالیت نکردین شمایی که بعد از انتخبات رفتید جلوی ستاد های امیری در ناحیه و خیابان منتظری شیرینی دپخش کردید و بیانیه دادی. واقعا واست متاسفم زشته به خدا....................
  • امین آقا محمد ببخشید شما که خیلی خیلی وقته توی سیاسنی و مثل من تازه یه دوران رسیده نیستی میشه بگی کدوم چهره شاخص اصولگرایی از جلیلی حمایت کرد؟؟؟؟؟؟ شما یک نگاهی به اطرافیان نزدیک روحانی بفرمایید: 1-مسعود نیلی 2-اسحاق جهانگیری3-محمد نهاوندیان3-محمد‌‌باقر نوبخت4-کمال دانشیار5--علی اکبر ناطق نوری و علی یونسی(اصلاح طلب)6- اکبر هاشمی‌رفسنجانی و فاطمه‌ و یاسرهاشمی شما غیر از آقای یونسی که وزیر اطلاعات آقای خاتمی بود می بینید که اصولگرایان سنتی زیادی در اطراف ایشان وجود دارد در اصل راست سنتي نزديك ترين گروه اصولگرا به روحاني هستند قطعآ تفکر آقای روحانی خالق جریان جدیدی در کشور است.و اما فکر کنم شما افرادی مثل حسن عباسی و محمدعلی رامین و حمید رسایی و مهدی کوچک زاده و ... را اصولگرای سنتی و شاخص میدانید؟؟!!!
    • محمد چهره شاخص نه.وقتي ميگويند فلان تفكر در انتخابات پيروز شد نگاه ميكنند كه نام كدام گروههاي سيااسي زير پوستر كدام كانديدا جهت حمايت آمده است.نگاه كنيد تمام گروههاي سنتي منسوب به راست يا اصولگرا از آقايان جليلي و ولايتي حمايت كردند.يعني وزنشون همون حدود 10-15 درصد ميباشد.هيچ گروهي از آنها از روحاني حمايت نكرد.فكر كنم شما هم مثل شريعتمداري توهم زده هستي و نميخواي قبول كني
  • امین دوستان جریان اصلاحات در ایران به تاریخ پیوست چون بادی بود ، وزید ، جز ویرانی ، نبود دست آوردی برایمان..لطفا آقای روحانی را در انحصار یک گروه خاص قرار ندهید منطق صحبت من همین است و تمام
  • امیر درود بر شما آقای امیری که هوشمندانه مواظب برخی حرکات هستید نگذارید کسانی که مخاطرات رانمی پذیرن در دستشان کلید دهید .درود بر شما
  • محمد اصلاحی سلام، یک سئوالی که واسه من پیش اومده بعد از خوندن این مقاله یا مصاحبه از آقای امیری عزیز این هستش که آیا شما خودتون رو برای سهم خواهی اماده کردید یا خیر؟! شفاف تر اینکه آیا شما وعده هایی از قبیل پست فرمانداری ماهشهر، ریاست عملیات غیر صنعتی و یا پتروشیمی و یا هر عنوان به خود داده اید یا خیر! این همون سهم خواهی هستش که ازش نام مبرید برادر من! و البته شاید حق شما هم باشه اگر که واقعا توان مدیریتی و اجرایی داشته باشید Maybe !!!
    • سحر سهم خواهی برای کسانیکه کاری نکردن ،رذیلت اخلاقی محسوب میشه و اما اگر کسی شایسته باشه حتی اگه کاری هم نکرده باید از توان و ظرفیتش استفا ده شه. به نظر من ستاد ماهشهر این شایستگی رو دارن.
    • محمد اصلاحی فرمایش شما متین ولیکن صحبت من بیشتر به این موضوع می پردازه که برخی از دوستان از دیگر دوستان قول هایی گرفته اند که البته مقداری به قول معروف رویا پردازانه هستش ! امیدوارم حالا که گفتمان قرار هست اعتدال گرایانه و یا بهتر بگم اصلاحاتی باشه از خودمون شروع کنیم ولو اینکه غنیمتی هم به ما نرسه
    • طیبی بله من هم موافقم آقای مهمدی کرتلایی که شورای شهر رو رها کرده بود چسبیده بود به تبیلیغات ریاست جمهوری در امیدیه واسه آقای روحانی چطور الان پیشنهاد فرمانداری دزفول رو گرفته؟
    • ثمر واقعا نمیدونید چرا به مهمدی کرتلایی پیشنهاد فرمانداری دزفول شده؟فقط به خاطر اینکه برادر زن کمال دانشیاره این آقا توی امیدیه بیش از 5 تا ستاد داشت هیچ کی هم نگفت چرا!!!!