آگهی استخدام در خوزستان

خورنا: مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان خوزستان با صدور اطلاعیه ای از علاقه مندان به خدمت در نیروی انتظامی در مقطع درجه داری دعوت به همکاری کرد.

۱۳۹۲ دوشنبه ۳ تیر ساعت ۱۳:۴۲

به نقل از پایگاه خبری پلیس، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان خوزستان در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی خود، در اولویت، نسبت به ثبت نام از بستگان درجه یک کارکنان نیروی انتظامی استان در مقطع درجه داری در رسته های مختلف شغلی نماید .

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان متقاضی استخدام در نیروی انتظامی می توانند با در دست داشتن مدارک اولیه ثبت نام از مورخ ۱/۴/۹۲ لغایت ۱۲/۴/۹۲ در اهواز به ساختمان مدیریت گزینش و استخدام استان و در شهرستانها به دفاتر عضویابی و استخدام فرماندهی انتظامی شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.

اهم شرایط عمومی استخدام درمقطع درجه داری :

۱ – داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه یا پیش دانشگاهی با معدل نمره ۱۴

۲ – حداقل میزان قد ۱۷۰ سانتی متر و برخورداری از سلامت جسمی و روحی و تناسب اندام

۳ – دارا بودن حداقل یکسال عضویت فعال و مستمر در بسیج

۴ – مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه ( کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی – دفترچه آماده بخدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی در حال خدمت )

۵ – داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۳ سال سن ( داوطلبانی که دوره خدمت سربازی را سپری کرده اند مدت ۲ سال به حداکثر سن آنان افزوده می شود )

۶ – داشتن حداقل ۶ سال سابقه سکونت مستمر داوطلب ووالدین در استان خوزستان .

تبصره ۱: با توجه به ابلاغیه ناجا داشتن دو مدرک گواهینامه پایه دوم رانندگی و مدرک آشنایی مقدماتی با رایانه برای داوطلبان در زمان ثبت نام الزامی است .

تبصره ۲ : حداقل معدل تحصیلی برای بستگان درجه یک نیروی انتظامی در صورت داشتن یک سال عضویت فعال در بسیج نمره ۱۳ لحاظ گردد .

تبصره ۳ : از دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته ریاضی فیزیک در صورت داشتن سایر شرایط عمومی با معدل ۱۲ ثبت نام بعمل می آید .

مدارک اولیه ثبت نام :

 

دو قطعه عکس ۴*۳- روگرفت تمامی صفحات شناسنامه – روگرفت مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی – روگرفت گواهینامه رانندگی پایه دوم – اصل گواهی عضویت در بسیج – اصل گواهی اشتغال بخدمت بستگان درجه یک – اصل مدرک آشنایی مقدماتی با رایانه