فرماندار اهواز: اتفاقات تلخ شوراهای دور سوم نباید تکرار شود

خورنا: فرماندار اهواز گفت: اتفاقاتی که در شورای سوم در برخی نقاط کشور رخ داد نباید در این دوره نیز تکرار شود و تنها با دوری از حاشیه‌ها می‌توان به این مهم دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی شامگاه یکشنبه در جلسه دیدار فرمانداران و اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر با استاندار خوزستان که در استانداری برگزار شد، با تقدیر از عملکرد مسئولان استان در برگزاری انتخاباتی باشکوه اظهار کرد: ۲۴ خردادماه امسال ستودنی بود و در تاریخ انتخابات کشورمان به ثبت رسید.

وی افزود: مسئولان برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراها و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار تلاش کردند و همه همت خود را به کار گرفتند.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: مردم نیز با اعتمادی که به مجریان انتخابات داشتند، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و انتخابات با سلامت و امنیت برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری دو انتخابات مصادف باهم نیاز به برنامه‌ریزی منسجمی داشت که با تعامل مردم به خوبی محقق شد، گفت: امروز با اینکه انتخابات را پشت سر گذاشته‌ایم، اما دشمن همچنان در تلاش است که به این انتخابات خدشه وارد کند.

فدعمی عنوان کرد: در شرایطی که انتخابات به صورت مکانیزه و توسط هیئت‌های اجرایی برگزار شد، هیچگونه خدشه‌ای نمی‌توان به این انتخابات وارد کرد.

وی با بیان اینکه شوراها بازوان پرتوان و قدرتمند فرمانداری‌ها هستند، تصریح کرد: اتفاقاتی که در شورای سوم در برخی نقاط کشور رخ داد نباید در این دوره نیز تکرار شود و تنها با دوری از حاشیه‌ها می‌توان به این مهم دست یافت.