افتتاح کلینیک فوق تخصصی بیمارستان ابوذر اهواز

خورنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ابوذر در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدحسین سرمست در جلسه شورای سلامت که ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: یک سیمنار سه روزه با موضوع مخاطرات آب در کلانشهر اهواز برگزار شد که مسائل مهمی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری‌هایی صورت گرفت.

وی به کمبود دارو در یک سال اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: در بحث دارو به دلیل کمبودهایی که در شورای معاونت غذا و دارو وجود داشت تلاش‌هایی زیادی انجام شد و دانشگاه‌های کشور یکدیگر را پوشش دادند و تا حدودی این کمبود برطرف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مهم‌ترین اقدامات انجام شده خوزستان در زمینه بهداشت و سلامت اشاره کرد و اذعان داشت: گسترش درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سطح استان خوزستان است.

وی از افتتاح کلینیک بیمارستان ابوذر در نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: این کلینیک حتی در روزهای تعطیل جوابگوی بیماران و مراجعه کنندگان است که این امر در کشور بی‌سابقه است.

سرمست اضافه کرد: در این کلینیک روزانه ۵۰۰ بیمار ویزیت می‌شود، در حال حاضر دارای هشت مطب است که در آینده به ۳۰ مطب افزایش می‌یابد.